یادواره شهید نوروزعلی ایمانی نسب در سرخه برگزار شد

همزمان با سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، یادواره شهید نوروزعلی ایمانی نسب و 34 شهید پایگاه امام حسین (ع) در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۶۷۹۳
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با پنجم مردادماه، سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، یادواره شهید نوروزعلی ایمانی نسب و 34 شهید پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه با سخنرانی سیدمحمد میرعلی اکبری با مداحی عباس پیوندی و اجرای گروه سرود شهرستانی آسمان با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جمع مردم ولایت مدار و شهیدپرور سرخه در محله کلان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس پیوندی امام جماعت مسجد امام هادی (ع) در جمع خواهران و برادران اظهار کرد: یادواره یک پایگاه قرآنی دارد و یادآوری زندگی بزرگان و خوبان هشداری برای انسان هاست و آن ها را از خواب غفلت بیدار می کند.

او با بیان اینکه پیام پنجم مرداد و پیام انبیا و اولیا انسان را از خواب بیدار می کند، افزود: بنابراین یادآوری شهدا، خوانش وصیت نامه های آن ها و حضور در کنار قبور شهدا برای ما مفید فایده خواهد بود. چراکه شهدا جان و بهترین سرمایه خویش را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم حضرت دوست کردند.

امام جماعت مسجد امام هادی (ع) تصریح کرد: ما باید قدردان الطاف خداوند باشیم که شهدا برای ما زمینه های سعادت را فراهم کردند و مظلومانه در هوای داغ خوزستان و سرمای کردستان برای امنیت و سعادت ما مقاومت کرده، جنگیدیند و در این مسیر به شهادت رسیدند، و در مقابل ما پای بر روی خون شهیدان بگذاریم. از این رو این یادواره ها بیدارکننده است.

همچنین در این مراسم از کتاب «فرمانده» خاطرات شهید علیرضا ابراهیمی به نویسندگی محمود امامی با همکاری قرارگاه فرهنگی مرصاد با حضور مسئولان شهرستانی و همسر این شهید رونمایی شد.

امامی با بیان اینکه از حدود سال 1398 به پیشنهاد مجموعه فرهنگی مرصاد، جمع آوری خاطرات و یادداشت زندگی نامه شهید علیرضا ابراهیمی انجام و با همکاری دوستان، همرزمان و کسانی که با این شهید در استان و خارج از استان ارتباط داشتند در غالب یادداشت ها، فایل های صوتی، گفتگوهای حضوری نگارش کتاب انجام و این کتاب بعد از چندسال وقفه به چاپ رسید.

او افزود: . این کتاب با نظارت کارشناسان فرهنگی و نظامی نوشته شد و ان شاءالله قلم بنده بتواند تصویری از این شهید برای نسل امروز ارائه دهد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار