محکومیت سیاست دوگانه کمیته بین‌المللی المپیک و عدم اخراج رژیم صهیونیستی

سازمان بسیج ورزشکاران با صدور بیانیه‌ای سیاست‌های دوگانه کمیته بین‌المللی المپیک مبنی بر عدم اخراج رژیم صهیونیستی از مسابقات المپیک 2024 پاریس را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۶۱۶۸۱۲
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، در این بیانیه آمده است:

محکومیت سیاست دوگانه کمیته بین‌المللی المپیک و عدم اخراج رژیم صهیونیستی

«حضور رژیم کودک‌کش صهیونیستی در المپیک 2024 پاریس موجی از اعتراضات را در سراسر جهان به راه انداخت و این اتفاق مهم دیروز در رژه المپیک در رود سن که با هو شدن کاروان نمایندگان این رژیم همراه شد و همچنین فریادهای "فلسطین باید آزاد گردد" در مسابقه فوتبال تیم المپیک رژیم صهیونیستی و مالی، تبلور بیشتری پیدا کرد.

متاسفانه کمیته بین‌المللی المپیک چشمان خود را بر روی جنایات این رژیم غاصب بسته و در کمال وقاحت در پاسخ به درخواست بسیاری از مردمان جهان مبنی بر اخراج این رژیم از المپیک می‌گوید "ما سیاسی نگاه نمی‌کنیم"!

عجبا که هر زمان پای منافع خودشان در میان است دم از "عدم دخالت سیاست در ورزش" می‌زنند که نمونه آن را در اخراج ورزشکاران روسیه از المپیک دیدیم، اما هنگامیکه پول، سرمایه و استکبار امر کند، چشمانشان کور می‌شود و زبان به اعتراض نمی‌گشایند که امروز به جای آنکه رژیم صهیونیستی که بیش از 15 هزار زن و کودک را به شهادت رسانده، محروم و محکوم شود، به شادمانی در المپیک رژه خونین می‌رود.

اتفاقا ما نیز علاقمندیم کمیته بین‌المللی المپیک به دور از سیاست عمل کند و مبنای رفتار و نظر آنان، انسانیت باشد. با کدام عقل و قلب انسانی کشتار وحشیانه 15 هزار زن و کودک توجیه‌پذیر است؟ قلب مردم در سراسر جهان از اینهمه جنایات هولناک به درد آمده، ولی چگونه است که مدیران المپیک عین خیالشان نیست؟!

تعدادی از همین نمایندگان به اصطلاح ورزشکار رژیم صهیونیستی همانانی هستند که تا چند ماه پیش پوتین به پا داشتند و اقدام به ریختن خون فلسطینیان مظلوم می‌کردند. یادمان نمی‌رود پرچمدار این رژیم سفاک در المپیک، چندی پیش مطلبی در توئیتر خود منتشر کرد و با شادمانی، قتل و کشتار را به زنان و کودکان فلسطینی هدیه داد!

امروز صحنه حق و باطل روشن‌تر از همیشه است. آزادگان جهان فارغ از ملیت، مذهب، رنگ، قوم و ... از جنایات رژیم صهیونیستی به ستوه آمده و خواستار پایان دادن به این کشتار شده‌اند. اما کمیته بین‌المللی المپیک نشان داد هرگز با مردم نیست و برده دولت‌های مستکبر جهان است که کاش اینگونه نبود و شخصیت و هویت المپیک حفظ میشد.

سازمان بسیج ورزشکاران ضمن محکومیت حضور رژیم کودک‌کش صهیونیستی در مسابقات المپیک و همچنین سیاست‌های دوگانه کمیته بین‌المللی المپیک، خواستار آن است تا مجامع ورزشی سراسر دنیا همچنان به تلاش‌های خود برای کنار گذاشتن این رژیم سفاک ادامه دهند و همانطور که فیفا پیش از این وعده داده بود، امیدواریم در بررسی خود برای حذف رژیم صهیونیستی از مسابقات فوتبال بهترین تصمیم را بگیرد و آبروی بین‌المللی برای خود بخرد.»

ارسال نظرات
آخرین اخبار