بیانیه آیت الله کعبی، در پی تعرض آشكار به حقوق مذهبی مسلمانان آلمان و تعطيلی مركز اسلامی امام علی (ع) و مراکز وابسته به آن توسط دولت آلمان

همواره مساجد و مراکز اسلامی نماد دین و عقلانیت و معنویت و آگاهی و آزادی و زهد و پارسایی و عدالت و پیشرفت و کرامت انسانها بر پایه بندگی خدا هستند.
کد خبر: ۹۶۱۶۸۲۵
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن بیانیه ی آیت الله کعبی رئیس هیات اندیشه ورز سازمان بسیج حقوق دانان کشور بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
الحمدلله رب العالمين و الصلاة و السلام علی رسول الله و آله الاطهار لا سيما بقية الله في الارضين صلوات الله عليهم أجمعين 

تعرض آشكار به حقوق مذهبی مسلمانان آلمان و تعطيلی مركز اسلامی امام علی (ع) و مراکز وابسته به آن توسط دولت آلمان، با بهانه های واهی و با تحریک رژیم صهیونیستی و در خدمت افراط گرایی است و موجب نگرانی شدید وجدانهای بیدار و انسانهای آزاده است.  

مساجد در سرتاسر جهان به‌ویژه در اروپا نماد فرهنگ و تمدن اسلامی هستند و نوید بخش ایمان و امید می باشند.
 همواره مساجد و مراکز اسلامی نماد دین و عقلانیت و معنویت و آگاهی و آزادی و زهد و پارسایی و عدالت و پیشرفت و کرامت انسانها بر پایه بندگی خدا هستند.

 چرا دولت آلمان به طور خشونت‌آمیز به مقدسات مسلمانان مظلوم و خیرخواه و پشتیبان صلح و عدالت تجاوز می کند؟  "لِمَ تَصُدُّونَ عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ؟" 

چرا می خواهند انسانها را از حضور در  پایگاه نور و مرکز توحید و عدالت و کرامت انسان بازدارند؟
 این رفتار ضد انسانی و برعلیه حقوق بشر توسط دولت آلمان نشان اسلام ستیزی است و به طور قطع نتیجه معکوس می دهد.

 انسانهای آزادیخواه جهان بویژه در آمریکا و اروپا تنفر شدید خود را از جنایات رژیم صهیونیستی و حضور و اظهارات جنایتکار جنگی و قصاب غزه  نتانیاهوی مجرم در جمع حامیان شیطانی خود را اعلام نموده اند و رفتار دولت آلمان را در جهت تقویت جنایتکاران و دشمنان بشریت و دین و آزادی مذهبی می دانند.
 
انتظار آن است که امت اسلامی و نخبگان جهان اسلام با اعلام همبستگی با مسلمانان مظلوم آلمان  با این رفتار ظالمانه دولت آلمان به فرهنگ و تمدن اسلامی و مساجد و مراکز اسلامی مقابله نمایند و واکنش جدی نشان دهند. 

و لاحول و لاقوة الا بالله العلي العظيم 
و سيعلم الذين ظلموا اى منقلب ينقلبون 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار