خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

داستان کارآفرین چرم‌دوز همدانی که کارش را از اتاقی کوچک آغاز کرد

همدان-کارآفرین همدانی گفت: از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود در زمینه چرم دست‌دوز را در اتاق کوچکی از منزل آغاز کردم.
کد خبر: ۹۶۱۶۹۱۵
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹

لیلا صفری خدایار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه متولد ۱۳۵۹ در همدان هستم، اظهار کرد: از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود در زمینه چرم دست‌دوز را در اتاق کوچکی از منزل آغاز کردم.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰ سال است در این زمینه فعالیت می‌کنم و حدود ۳ سال است که در زمینه کیف‌های پارچه‌ای فعالیت دارم که بعدها مجوز مشاغل گرفتم، افزود: کیف‌های پارچه‌ای زمینه فعالیت شخصی خودم است و در حوزه حضرت خدیجه(س) هم در بحث کارآفرینی فعالیت می‌کنیم.

کارآفرین همدانی گفت: شروع کار ما از پایگاه‌ها بوده و یکی از کارهایی که در این زمینه انجام می‌دهیم برگزاری نمایشگاه‌ها است، ما نمایشگاه‌ها را در مناطق مختلف شهرستان برگزار می‌کنیم.

وی ابراز کرد: اوایل کار حدود ۸ نفری با بنده همکاری داشتند اما در حال حاضر ۴ نفر هستیم که فعالیت می‌کنیم، چون شرایط کار به گونه‌ای است که دائما تغییر می‌کند و برای برخی از افراد مشکل پیش آمد که نیرو جایگزین کردیم.

صفری خدایار عنوان کرد: اسفندماه سال گذشته بود که وام اشتغالزایی به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان دریافت کردم و با خرید دو چرخ و در زمینه چرم دست‌دوز و یک دستگاه لیزری و برش لیزری کار خود را توسعه دادم و دو چرخ هم از قبل داشتم.

 وی گفت: کیف‌های پارچه‌ای بازار کار زیاد دارد؛ ما هم از طریق فضای مجازی محصولات خود را به فروش می‌رسانیم و سال‌ها است کانال و پیج دارم و در ایتا، اینستا و تلگرام فعالیت می‌کنم و فعالیت ما بیشتر در فضای مجازی است.

کارآفرین همدانی با بیان اینکه نمایشگاه‌ها را ما از طریق حوزه برگزار می‌کنیم، عنوان کرد: محصولات در نمایشگاه‌ها فروش می‌رود و بازاریابی می‌کنیم و کارها از نزدیک به فروش می‌رسد و از طریق فضای مجازی تبلیغات ما انجام می‌شود؛ افراد کار ما را می‌شناسند و اکثرا عمده و گاهی اوقات تکی می‌خرند.

وی ابراز کرد: تاکنون ۶ نمایشگاه برگزار کردیم و در مدارس نیز این نمایشگاه‌ها را برگزار می‌کنیم؛ همچنین در مساجد و پایگاه‌هایی که این ظرفیت را دارند که غرفه زده شود اجرا می‌کنیم.

صفری خدایار با اشاره به اینکه این محصولات فقط مختص همدان نیست، خاطرنشان کرد: به استان‌های مختلف از جمله؛ تهران، اصفهان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، مازندران و شهرستان‌های همدان نیز کار ارسال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه محصولات ما برند «یلفان» است و در فضای مجازی به اسم هنرسرا بود، گفت: همچنین یک فروشگاه حضوری هم در میدان فلسطین داریم که محصولات در آنجا به فروش می‌رسد.

خبرنگار: سعیده کیانپور

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار