خبرهای داغ:

اعزام  بسیجیان شهرستان گتوند به اردوی راهیان نور غرب کشور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند گفت: در ایام سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد،کاروان راهیان نور شهرستان گتوند از خوزستان به مدت ۳ روز، به مناطق عملیاتی غرب کشور در  استان های کرمانشاه و کردستان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۶۱۶۹۳۰
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰


اعزام  بسیجیان شهرستان گتوند به اردوی راهیان نور غرب کشور

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند گفت: در ایام سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد،  در روز ششم مرداد ماه سال ۱۴۰۳ کاروان راهیان نور شهرستان گتوند از خوزستان در قالب سه دستگاه اتوبوس و به مدت ۳ روز، به مناطق عملیاتی غرب کشور در  استان های کرمانشاه و کردستان اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار علی جعفری در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج گفت:  آنچه در کلام فرمانده معظم کل قوا مورد انتظار است،  "نکته‌ اصلی و کلیدی در اردوهای راهیان نور، ایجاد زمینه برای زیارت با معرفت است. 


او در ادامه افزود: اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

علی جعفری بیان داشت: آنچه در گام دوم انقلاب اسلامی از اولویت های برنامه های شجره طیبه بسیج است  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در راستای خودسازی جامعه و به ویژه قشر جوان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند یادآور شد: مهمترین هدف اردوهای راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  دانست  و امروز یکی از نیازهای کشور در گام دوم انقلاب نهادینه‌سازی این فرهنگ عاشورایی و  سیره شهدا  است که به اذن الله در قالب  اردوهای راهیان نور و برگزاری سایر برنامه های فرهنگی مثل  یادواره شهدا و... این موضوع در دست اقدام می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار