خبرهای داغ:

قهرمانی دانشگاه تهران در مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در شاهرود

شاهرود_ مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود، با قهرمانی تیم دانشگاه تهران به پایان رسید.
کد خبر: ۹۶۱۶۹۹۱
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجتبی رجبی مدیر تربیت بدنی و امور فوق برنامه ورزشی دانشگاه صنعتی شاهرود، در حاشیه پایان این مسابقات گفت: مسابقات قهرمانی فوتبال دانشجویان دانشگاه‌های کشور ازتاریخ ۳۰ تیرماه لغایت ۵ مردادماه ۱۴۰۳ در دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور ۸ تیم از دانشگاه‌های لرستان، تهران، شهید بهشتی، صنعتی شاهرود، فردوسی مشهد، شیراز، گیلان، قم برگزار و پس از قرعه کشی، تیم‌ها در دو گروه ۴ تیمی قرار گرفتند.
وی افزود: در ادامه بعد از برگزاری بازی‌های مرحله گروهی، ۴ تیم دانشگاه‌های شیراز و دانشگاه‌های تهران از گروه اول و دانشگاه‌های فردوسی مشهد و دانشگاه شهید بهشتی از گروه دوم مسابقات، به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه یافتند و در این مرحله تیم‌های دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی با شکست حریفان خود، موفق به ورود فینال این مسابقات شدند.
رجبی خاطر نشان کرد: در دیدار پایانی این تیم دانشگاه تهران بود که توانست در ضربات پنالتی تیم دانشگاه شهید بهشتی را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داده و عنوان قهرمانی را از آن خود نماید.
وی افزود: در دیدار رده بندی نیز این تیم دانشگاه فردوسی مشهد بود که توانست با نتیجه قاطع ۵ بر ۱ دانشگاه شیراز را شکست داده و عنوان سومی مسابقات را کسب نماید.

قهرمانی دانشگاه تهران در مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در شاهرود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار