جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین؛

گذر نامه زیارتی با پنج سال اعتبار صادر می شود

سرهنگ داوود عبدالملکی گفت: کسانی که گذرنامه اصلی نگرفتند یا اعتبار آنها تمام شده است جهت گرفتن گذرنامه زیارتی با اعتبار پنج ساله اقدام کنند که در مدت سه روز صادر می شود.
کد خبر: ۹۶۱۷۰۰۳
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ داوود عبدالملکی جانشین فرماندهی انتطامی استان قزوین در همایش مدیران اجرایی موکب داران حسینی اربعین گفت: اولین اقدام گذشت و منش انسانی در مسیر اربعین است و اگر به دنبال ایجاد موانع باشیم نمی توانیم مسیر را قربه الی الله پیش ببریم نیروی انتظامی افتخار می کند که نوکری زایرین ابا عبدالله(ع) را  دارد.

وی در ادامه تشریح کرد: در نیروی انتظامی صبر و متانت را در دستورکار قرار دادیم  و با تلاش شبانه روزی صدور گذرنامه را شخصا پیگیری کردم که صدور گذرنامه از یک تا دو هفته به یک روز کاهش یابد. چنان چه انتقاد و کوتاهی مشاهده شد با دفتر سردار فرماندهی و جانشین تماس حاصل نمایید تا به صورت ویژه در الویت بررسی و پیگیری شود.

 عبدالملکی افزود: هزینه گذر نامه زیارتی ۶۵ هزارتومان است که  در مدت سه روز صادر و تا پنج سال اعتبار دارد. قرار شد تعداد زیادی از دستگاههای چاپ ارایه شود تا اینکه ظرف یک ساعت گذرنامه صادر شود در غیر این صورت سه روز نهایتا گذرنامه زیارتی با پنج سال اعتبار صادر و در اختیار زائرین قرار می گیرد.

وی در پایان گفت: خروج زمینی سه ماه و هوایی شش ماه اعتبار دارد کسانی که قصد ماندن در عراق را دارند به مدت زمان اعتبار گذرنامه زمینی و هوایی توجه داشته باشند و جهت مسافرت به عراق مسیرهای قانونی را طی کنند تا دچار مشکلات حقوقی، امنیتی و و غیر مجاز نشوند.

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار