مثبت سوژه / دیدار با امام جمعه اردل؛

دیدار فرماندهی، مسئول نمایندکی و جمعی از مدیران سپاه با امام جمعه

دیدار فرماندهی، مسئول نمایندکی  و جمعی از مدیران سپاه با امام جمعه
فرماندهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و جمعی از مدیران ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، با امام جمعه اردل دیدار کردند.
کد خبر: ۹۶۱۷۰۵۱
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه اردل، ضمن تشکر از مسئولان و کارکنان سپاه شهرستان اردل گفت: واقعا نیروهای سپاه و بسیج مخلصانه در عرصه های مختلف  کار می کنند و بدون سپاه و بسیج انقلاب اسلامی به اهداف عالیه خود نخواهد رسید.

 حجت الاسلام محمد حسین پور، افزود: اینجانب با تمام توان در خدمت سپاه و بسیج هستم که ان شاءالله خداوند ما راهم جزء بسیجیان قرار دهد.

در آغاز این دیدار، در این دیدار و سرهنگ پاسدار سیدعقیل موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل گزارشی از فعالیت هایی اجتماعی ،فرهنگی،سازندگی و تربیتی سپاه ناحیه اردل ارائه گرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل هم در این دیدار گفت: سپاه و بسیج ادامه دهنده راه امام حسین علیه السلام هستند.

حجت الاسلام عینعلی علی پور، پاسداران با الگوگیری از قیام عاشورا همواره تلاش می کنند جواب برای فرموده امام حسین علیه السلام که فرمودند "هل من ناصر ینصرنی" را داشته باشند.

 وی، ادامه داد: پاسداران و بسیجیان در میدانهای مختلف فرهنگی، جهاد تبیین، سازندگی، تعلیم و تربیت و بعد نظامی بارها و بارها اثبات کردند در مسیر نورانی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام باصلابت حرکت می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار