جهادگران فاطمی بسته های معیشتی در سرخه توزیع کردند

سرپرست گروه های جهادی در پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) از توزیع 5 بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار در لاسجرد خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۷۱۴۶
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برپایی رزمایش جهادگران فاطمی، جهادگران بسیجی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه پای کار آمده و اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی کردند.

کمک به نیازمندان به ارائه هرگونه حمایت و پشتیبانی از افراد یا گروه‌هایی گفته می‌شود که به کمک دیگران نیازمند هستند. این کمک‌ها ممکن است شامل تامین منابع مالی، غذا، لباس، مسکن، شغل، خدمات پزشکی، آموزشی و سایر نیازهای اساسی و اجتماعی باشد. هدف اصلی کمک به نیازمندان، بهبود شرایط زندگی افراد نیازمند و کمک به آن‌ها در رسیدن به یک زندگی بهتر و پایدارتر است.

راضیه شهادت سرپرست گروه های جهادی در پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بسیج، امید ملت ایران است و کمک های مومنانه و محرومیت زدایی در رزمایش جهادگران فاطمی 4 بین خانواده های نیازمند در روستا انجام شد.

او با بیان اینکه بسیج تبدیل‌کننده تهدیدها به فرصت است و خدمت بی‌منت به مردم در گروه‌های جهادی تداوم خواهد داشت، افزود: ملت بزرگ ایران با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب با کمک های مومنانه و همراهی خود جلوه های زیبایی از انسان دوستی و کمک به نیازمندان را به نمایش می گذارند.

سرپرست گروه های جهادی در پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) ادامه داد: با همکاری جهادگران پنج بسته معیشتی شامل اقلام برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، عدس، روغن و چای بین خانواده های نیازمند در روستا توزیع شد.

شهادت اضافه کرد: همچنین همزمان با برپایی مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان، گروه جهادی شهید محسن فخری زاده در آستان مقدس امامزادگان سیدرضا و سیدعلی اکبر حضور یافته و از سوگواران حسینی به مدت 10 روز پذیرایی کردند.

او با اشاره به دیگر برنامه های اجرایی در روستا در ایام محرم گفت: مراسم زیارت عاشورا در آستان مقدس امامزادگان برگزار و گلباران قبور پاک شهدا و 6 شهید گمنام در روستا برپا شد.

سرپرست گروه های جهادی در پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) خاطرنشان کرد: تیم فیلم برداری تهران جهت تهیه فیلم و مستند از بانیان اطعام‌محرم، نحوه پخت نان سنتی و تنور محرم در لاسجرد حضور یافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار