خبرهای داغ:

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد مرحله استانی پنجمین جشنواره ملی فردخت در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد
مرحله استانی پنجمین جشنواره ملی فردخت در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
رقیه موسویان گفت: مرحله استانی پنجمین جشنواره ملی فردخت پیش‌رویداد جشنواره ملی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۶۱۷۳۵۲
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۵

 

 
 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، رقیه موسویان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، امروز ۸ خرداد در جلسه رونمایی از پوستر جشنواره ملی فردخت که در سالن جلسات شهید امینی ساختمان باکری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برگزار شد، گفت: این جشنواره همزمان با هفته عفاف و حجاب از ۲۳ تیر ماه تا ۲۵ مهر ماه امسال برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌بنیان در حوزه صنعت مد و لباس با حضور هنرمندان، اساتید، پژوهشگران و با رویکرد ایجاد بستر برای تمدن نوین اسلامی برگزار می‌شود.

موسویان با بیان اینکه دبیرخانه استانی جشنواره با محوریت بسیج جامعه زنان استان دائر می‌شود، گفت: جریان‌سازی در حوزه مد و لباس مطابق با گفتمان انقلاب اسلامی، تولید پوشاک عفیفانه که مطابق با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد، اهدافی است که دنبال می‌شود.

وی سطح رقابتی جشنواره را برندهای تخصصی، دانشجویی، دانش‌آموزی و بخش آزاد عنوان کرد و گفت: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از ۱۰ مرداد تا ۲۵ شهریور ماه به دبیرخانه استانی جشنواره بفرستند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به برگزاری نمایشگاه از آثار برگزیده در مورخ ۲۰ مهر ماه اشاره کرد و بیان داشت: افرادی که مایل هستند در ارتباط با جشنواره اطلاعات بیشتری کسب کنند می‌توانند به آدرس دبیرخانه واقع در ارومیه، خیابان شهید پرهیزگار، سازمان بسیج جامعه زنان آذربایجان‌غربی مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار