خبرهای داغ:
کرمی:

دختران و پسران نهاوندی در جام دوومیدانی شهید شمسی پور خوش درخشیدند

همدان-رئیس هیات دوومیدانی نهاوند گفت: در مسابقات دو و میدانی جام شهید شمسی پور استان همدان که در دو رده بانوان و اقایان برگزار شد، دوندگان دختر و پسر نهاوندی خوش درخشیدند.
کد خبر: ۹۶۱۷۳۷۲
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸
دختران و پسران نهاوندی در جام دوومیدانی شهید شمسی پور خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کرم سهرابی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در مسابقات دو و میدانی جام شهید شمسی پور استان همدان که در دو رده بانوان و اقایان برگزار شد، دوندگان دختر و پسر نهاوندی خوش درخشیدند، اظهار کرد: این مسابقات به میزبانی استان و شهر  همدان و با حضور همه شهرستان‌های استان برگزار شد که در رده بانوان خانم ساناز درویشی در رده نو جوانان ودر ماده ۱۰۰ متر به مدال طلا دست یافت ستایش بهاگیر در رده نونهالان در ماده ۴۰۰ متر توانست مدال طلای این ماده را کسب کند.

وی بیان کرد: فاطمه روزبهانی دیگر دونده نونهال نهاوندی هم توانست در رده نونهالان و در ماده ۴۰۰ متر توانست نشان نقره این مسابقات را کسب نماید.

رئیس هیات دوومیدانی نهاوند خاطرنشان کرد: دو دونده خوش آتیه روستای تکه از توابع بخش مرکزی به نام‌های  محمدمبین سهرابی و امیرعلی نادری به ترتیب  در رده نونهالان  مدال طلای ماده ۶۰۰ متر و مدال برنز در ماده ۸۰۰ متر توانستندعناوین اولی و  سومی این دوره از مسابقات را کسب کنند.

وی عنوان کرد: همچنین محمد علی دکامئی در رده نونهالان ودر ماده ۱۵۰۰ توانست مقام سوم این سری از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار