خبرهای داغ:

اعزام کاروان راهیان نور از گتوند به کرمانشاه 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند از اعزام ۳ اتوبوس از جوانان و نوجوانان برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۷۵۲۴
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ سرهنگ پاسدار علی جعفری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند در مراسم اعزام دانش آموزان، دانشجویان و سربازان سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان به اردوی فرهنگی راهیان نور غرب کشور در آستانه سالروز عملیات پیروزمند مرصاد، گفت: توفیقی حاصل شد تا در آستانه ۲۶ مرداد سالروز عملیات آزادسازی شهر پاوه کاروان راهیان نور در قالب ۳ دستگاه اتوبوس از شهرستان گتوند عازم مناطق غرب کشور شدند.

او افزود: این اقدامی بسیار ارزنده بود که با پشتیبانی سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر صورت پذیرفت که اعضای کاروان از جوانان و نوجوانان و دانش آموزان و دانشجویانی هستند که امروز اهمیت دارد در جهت گام دوم انقلاب اسلامی با این نقاط آشنا شوند.

سرهنگ پاسدار جعفری اضافه کرد: جوانان باید با فرهنگ و سیره دفاع مقدس آشنا شوند و از این منظر حضور در مناطق عملیاتی بسیار اهمیت دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند اضافه کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی و بر اساس سند اعتلای بسیج آشنایی جوانان و نوجوانان با دفاع مقدس و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در قالب اردوهای راهیان نور و یادواره شهدا جز اولویت های بسیج است.

او یادآور شد: این برنامه ها نیز تدوام خواهد یافت تا آینده سازان این مملکت با معنویت و اخلاق آشنایی بیشتری داشته باشند و بهترین راه برای ترویج اخلاق آشنایی با سیره شهدا و الگوبرداری از آنها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار