خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا خبر داد؛

اعزام ۸۵۵ گروه جهادی به مناطق مختلف استان در جریان رزمایش جهادگران فاطمی/کار جهادی بن بست ها را کنار می زند

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: هدف از رزمایش جهادگران فاطمی این است که روحیه و فرهنگ جهادی را در جامعه نهادینه و نیروهای مومن و انقلابی تربیت کنیم.
کد خبر: ۹۶۱۷۶۹۴
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

اعزام ۸۵۵ گروه جهادی به مناطق مختلف استان/کار جهادی بن بست ها را کنار می زند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در تجمع بزرگ گروههای جهادی به مناسبت رزمایش جهادگران فاطمی۴ در کردکوی گفت: ما اعتقاد داریم و تجربه به دست آمده از انقلاب اسلامی هم همین است که هرجا کار جهادی به وجود آمد، بن بست ها از جلوی راه انقلاب برداشته می شود، اگر این کارهای جهادی نبود ما در حوادث مختلف موفق نمی شدیم و گره ها باز نمی شد.

وی افزود: جوانان غیرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران با روحیه جهادی که داشتند، در جنگ تحمیلی و بعد از آن، بدون هیچ‌چشمداشتی، از نظام وکیان انقلاب دفاع کردند.

ملک شاهکوهی اظهار داشت؛ هدف از این رزمایش این است که روحیه و فرهنگ جهادی را در جامعه نهادینه کنیم و نیروهای مومن و انقلابی تربیت کنیم.

فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد: در این رزمایش و در سراسر استان اولین موضوعی که برای ما مهم است موضوعات عمرانی و خدماتی رسانی می باشد به ویژه در بحث بسیج جامعه پزشکی و ویزیت رایگان که بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد : امروز بیش از ۸۵۵ گروه جهادی و ۸۵۰۰ نیروی جهادی در این رزمایش شرکت و در مناطق مختلف استان خدمت رسانی خواهند کرد.

این مقام مسئول اذعان داشت: در ایام کرونا همت گروههای جهادی بسیار مشهود بود دیدیم که از ترس این بیماری خیلی از خانواده ها دنبال جنازه عزیزانشان نمی آمدند ولی گروههای مختلف جهادی بسیج طلاب پای کار آمدند و غسل و کفن آنها را انجام دادند.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان عنوان کرد: در زمان سختی، روحیه و کار جهادی اتفاق می افتد روحیه جهادی یعنی خطر پذیری‌، یعنی در سختی و خطر هر موقع که نیاز است حضور داشته باشیم.

ملک شاهکوهی گفت: امروز این انقلاب و این مردم به حرف نیاز ندارند و به عمل نیاز دارند ، هنر مسئولین باید این باشد که مشکلات را شناسایی کنند و در جهت حل آنها اقدام کنند.

وی افزود: هر جایی که احساس کنیم که جلوی پای مردم سنگی هست آن را برمی داریم. تا مردم احساس آرامش کنند چون بر اساس قانون ماموریت سپاه حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است که از سوی رهبری به ما ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار