جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان؛

اردوی راهیان نور، تصویرگری گوشه‌ای از ایثار رزمندگان اسلام است

اردوی راهیان نور، تصویرگری گوشه‌ای از ایثار رزمندگان اسلام است
حیدری گفت: برقراری اردوهای راهیان نور فرصت خوبی برای حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی آن دوران به منظور شناخت بیشتر از واقعیت‌های جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و تصویرگری گوشه‌ای از ایثار و شهادت رزمندگان اسلام است.
کد خبر: ۹۶۱۷۸۰۲
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ حیدری جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در مراسم بدرقه دانش آموزان دختر به اردوی راهیان نور، هدف از اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی را آشنایی آنها با فرهنگ دفاع مقدس و خودسازی عنوان کرد. 

وی  با اشاره به اینکه یاد شهیدان بزرگترین ذخیره معنوی برای انسان‌های مجاهد است، خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس نشانه‌ای از مظلومیت کشورمان است که با رهبری داهیانه حضرت امام (ره) و حضور آگاهانه مردم شریف ایران به پیروی از ولایت و احکام مترقی اسلام و با جانفشانی شهدا و رزمندگان اسلام  با افتخار به پایان رسید.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان تصریح کرد: جوانان و نوجوانان خودشان تشخیص می‌دهند و قدرت انتخاب دارند و آن‌ها در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس حضور می‌یابند تا ببینند رزمندگان و شهدا کجا و چرا ۸ سال جنگیدند.

وی یادآورشد: تاریخ را تنها با خواندن و ورق زدن نمی‌شود درک کرد بلکه نیاز به تجربه و مشاهده هم دارد، هشت سال جنگ تحمیلی آموزه‌های حماسی و معنوی فراوانی برای نسل امروز جامعه دارد که آن دوران را به روایت بزرگ‌ترها و یا فیلم‌های تلویزیونی می‌شناسند و برقراری اردوهای راهیان نور فرصت خوبی برای حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی آن دوران به منظور شناخت بیشتر از واقعیت‌های جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و تصویرگری گوشه‌ای از ایثار و شهادت رزمندگان اسلام است.

سرهنگ حیدری، آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ مقدس شهادت و مقاومت، تقویت ارزش‌های اخلاقی، انتقال روحیه ایثار و جوانمردی و آشنایی با دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی  از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه معنوی است.

وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی و سفر خوش برای این عزیزان بیان کرد: انشاالله این سفرمعنوی بتواند تاثیر مثبتی در زندگی دانش آموزان داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار