بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه قم در خصوص محکومیت شهادت مجاهد بزرگ جناب آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس

بسیج دانشجویی دانشگاه قم با محکومیت شدید این اقدام جنایتکارانه از دستگاه‌های نظامی و امنیتی درخواست شفاف‌سازی و اقدام علیه عاملان و جنایتکاران این اقدام وحشیانه را به‌طور دقیق و مدبرانه خواستار شد.
کد خبر: ۹۶۱۷۸۳۴
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بسیج دانشجویی دانشگاه قم بیانیه ای به این شرح صادر کرد: 

"بسم الله الرحمن الرحیم"

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُون

شهید اسماعیل هنیه که برای مراسم تحلیف رئیس جمهور به ایران آماده بود در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند. 

شهید هنیه از رهبران محبوب محور مقاومت بود که پس از عملیات طوفان الاقصی به چهره‌ای شناخته‌شده‌تر در سطح جهان تبدیل شد و رژیم صهیونیستی فرزندان او را نیز به شهادت رسانده بود.

قطعا این راه پر رهرو خالی نمی‌ماند و جنایت همیشه ثابت شده این رژیم مثل همیشه بی‌پاسخ نخواهد ماند. شهادت رهبران مقاومت ثابت کننده حقانیت فلسطین و جبهه مقاومت است.

همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست، میهمان عزیز ما را در خانه‌ی ما به شهادت رسانید و ما را داغدار کرد، ولی زمینه‌ی مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت.

بسیج دانشجویی دانشگاه قم با محکومیت شدید این اقدام لئیمانه و جنایتکارانه از دستگاه‌های نظامی و امنیتی درخواست شفاف‌سازی و اقدام علیه عاملان و جنایتکاران این اقدام وحشیانه را به‌طور دقیق و مدبرانه خواستار است.

بلاشک این چنین اقدامات رژیم صهیونیستی باعث نابودی قریب‌الوقوع این رژیم کودک‌کش خواهد شد:

" قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ "

با آنان بجنگید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و رسوایشان نماید و شما را بر آنان پیروزی دهد و سینه‌های [پر سوز و غم‌] مردم مؤمن را شفا بخشد. (آیه۱۴ سوره توبه)

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار