پیام تسلیت مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان در پی شهادت «اسماعیل هنیه»

سردار «مطهری» در پیامی شهادت «اسماعیل هنیه» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۱۷۸۵۴
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار «عباس مطهری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در پیامی شهادت «اسماعیل هنیه» را تسلیت گفت.

 در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء

تیزترین تیغ جبهه حق و بخش مهم قدرت نرم اسلام ناب، در برابر جبهه باطل یعنی «شهادت»، یک بار دیگر با نام مجاهد جهان اسلام جناب «اسماعیل هنیه» در پهنه جهان و تاریخ به حرکت درآمد.

 مدال افتخاری که این روزها پیاپی به گردن زن و کودک و پیر و جوان فلسطینی می درخشد تا پیام «زنده باد فلسطین و مرده باد صهیونیسم» مرزهای منطقه را در نوردد و بیداری بی سابقه جهانی را رقم زند.

 شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، مهر تایید بر بیان اخیر نایب امام زمان(عج) حضرت خامنه ای عزیز مدظله العالی است که فرمود: «رژیم صهیونیستی یک دولت نیست؛ یک باند جنایتکار و یک باند قاتل و یک باند تروریست است».

«آن جنایت»، آمریکای جهانخوار و رژیم صهیونیستی و حامیان آنها خصوصا برخی دولتهای ذلیل منطقه را رسواتر و «این شهادت» مردم غزه و فلسطین و جهان اسلام را منسجم تر و مقاوم تر و جهانیان را بیدارتر و مواضع حق ملت و دولت ایران اسلامی در حمایت از مظلومان فلسطین و مقابله با جنایتکاران را مستحکم تر خواهد کرد.

به این تروریست ها و قاتلان می گوییم: اگر روزی احیاگر آرمان قدس یعنی حضرت امام خمینی (ره) در شهادت آیت الله بهشتی فرمود: بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود، امروز به عنوان سرباز ولایت در شهادت دکتر «اسماعیل هنیه» می‌گوییم: بکشید ما را، جهانیان بیدارتر می شوند و آزادی فلسطین و نابودی رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی زودتر رقم خواهد خورد. ان شاء الله.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار