معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

مسابقه مهارت آموزی» ویژه پایوران وظیفه نیروهای مسلح قزوین برگزار می‌شود

مسابقه مهارت آموزی» ویژه پایوران وظیفه نیروهای مسلح قزوین برگزار می‌شود
سرهنگ حسینی از برگزاری مسابقه دوسالانه ویژه پایوران و کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۷۸۷۰
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴

قزوین_ سرهنگ سیدمهدی حسینی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با بسیج بیان کرد: حمایت زیادی از بدنه نیروهای مسلح متشکل از پایوران و کارکنان وظیفه است که قسمتی از قطعه طلایی عمر خود را در یگان ها و رده‌های مختلف نیروهای مسلح وزارت دفاع، فراجا، سپاه در قالب خدمت مقدس سربازی طی می‌کنند.

وی گفت: اهداف مختلفی ترسیم کرده‌ایم تا در طی خدمت جهش و تحولی در آنان ایجاد کنیم تا بتوانند از اوقات فراغت خود به نفع آینده شأن استفاده کنند.

سرهنگ حسینی هدف از مهارت آموزی کارکنان و پایوران وظیفه را توانمندسازی شغلی در کیفی سازی مهارت آنان دانست و افزود: تبلیغ و ترویج مهارت آموزی برای ایجاد نشاط و افزایش جذابیت دوره سربازی و شکوفایی خلاقیت‌ها و استعدادهای کارکنان وظیفه است که بعد از اتمام سربازی، دارای شغل می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: برگزاری مسابقه دوسالانه برای نظام مند کردن برترین ها و بهترین‌های مهارت آموزی در دستور کار قرار دارد که در ۲۰ رشته شامل تعمیر و نصب دوربین‌های مدار بسته، برق کار خودرو، ساختمان، عکاسی دیجیتال، کمک‌های اولیه، برنامه‌نویسی، تعمیر تلفن همراه، خیاطی مردانه، آشپزی، نانوایی و غیره می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: مسابقه دوسالانه مهارت آموزی در چهار مرحله شهرستانی‌، استانی، سازمانی در تهران و کشوری برگزار می‌شود که اطلاع‌رسانی از ۱۶ تا ۳۱ تیر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: مرحله شهرستانی مسابقه دوسالانه مهارت های از یکم تا ۱۰ مرداد، مرحله استانی سازمانی از ۱۳ تا ۱۸ مرداد، استانی هر سازمان جدا از ۲۰ تا ۲۵ مرداد است که افتتاحیه سازمانی در تهران ۲۱ و ۲۲ مهر و اختتامیه ۲۳ تا ۲۵ مهر است.افتتاحیه مسابقات نهایی ۲۶ و ۲۷ آبان و اختتامیه این مرحله یکم آذرماه برگزار خواهد شد.

این مسوول اذعان کرد: مشوق هایی برای کارکنان وظیفه شرکت کننده در مسابقه درنظر گرفته شده که می‌توان به حذف بخشی از اضافه خدمت یا تمام آن، مرخصی تشویقی، اعطای گواهی، مدال افتخار و اولویت استخدام در نیروهای مسلح اشاره کرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار