خبرهای داغ:

حضور خواهران بسیجی در رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در سرخه

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه از حضور و فعالیت ۱۴ گروه جهادی فعال از حوزه و پایگاه های مقاومت خواهر در رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۷۹۳۰
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در استان سمنان این رزمایش در شهرستان سرخه نیز از تاریخ ۹ لغایت ۱۹ مرداد به همت جهادگران بسیجی برگزار می شود.

این رزمایش جهادی با فعالیت‌هایی چون سرکشی از سالمندان محله، تامین کمک هزینه درمان و معیشتی، ویزیت رایگان پزشکان، اشتغال زنان سرپرست خانوار و غیره انجام خواهد شد.

طبق بیانات مقام معظم رهبری «ما جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم. در همه‌ی بخش ها، کمربسته بودنِ مثل یک جهادگر لازم است‌؛ این اگر بود، کارها راه می‌افتد؛ این اگر بود، بن‌بست‌ها باز می شود، شکافته می شود؛ یعنی کار فراوان، پُرحجم و باکیفیت و مجاهدانه و انقلابی.»

در همین راستا، مریم آزمون فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در شهرستان سرخه طی یک بازه زمانی ۱۰ روزه از تاریخ ۹ الی ۱۹ مرداد  در سطح حوزه و پایگاه های مقاومت خواهر آغاز شده است. حیطه فعالیت این گروه‌ها محرومیت زدایی، اشتغال زایی، فرهنگی و تربیتی، درمان و آموزشی خواهد بود.

او با بیان اینکه در این رزمایش ۱۴ گروه جهادی فعال از حوزه و پایگاه های مقاومت خواهر حضور خواهند داشت، افزود: سرکشی از جهادگران پیشکسوت، تامین کمک هزینه درمان و معیشت، ایجاد اشتغال زنان سرپرست خانوار یا بدسرپرست، آموزش‌های رایگان در زمینه‌های درسی و هنری به خانواده‌های کم برخوردار، تجلیل از خانواده‌های شهدای جهادگر، تهیه جهیزیه و سیسمونی برای زوج‌های کم برخوردار، تهیه و توزیع غذای گرم در محلات کم برخوردار از جمله فعالیت های گروه‌های جهادی در این رزمایش است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه تصریح کرد: یکی از فعالیت‌های مهم گروه‌های جهادی در حیطه جهادگران تشکیل صندوق‌های قرض الحسنه است که در راستای معیشت، اشتغال زایی و اعطای وام‌های کم بهره به اعضا انجام می شود. اجرای طرح فدک، برگزاری کارگاه‌های خانواده مقاوم در راستای سبک زندگی اصلاح الگوی مصرف، آموزش و اشتغال زنان سرپرست خانوار، نظافت منزل سالمندان و ناتوان محله، نظافت مساجد، تهیه لوازم دارویی درمانی و تجهیزات پزشکی همچون (واکر، تخت، ویلچر، عصا و غیره) برای نیازمندان نمونه‌ای از فعالیت‌های گروه‌های جهادی پایگاه‌های خواهر است که در طول سال انجام می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار