خبرهای داغ:

جهادگران فاطمی از بیمار محله دستگیری کردند

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) از اهدای وجه نقد به بیمار سرطانی در راستای رزمایش جهادگران فاطمی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۱۵۱
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با برپایی سراسری رزمایش جهادگران فاطمی 4، کمک های جهادی به همت جهادگران بسیجی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه در حال انجام است.

طاهره فیض از جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رزمایش جهادگران فاطمی ۴ با هدف گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر جهادی در سطح جامعه، خدمت‌رسانی و ایجاد برابری اجتماعی با مشارکت گروه‌های مردمی و حمایت از اقشار کم‌برخوردار در سطح جامعه و بهبود وضعیت معیشتی  برگزار می شود.

او افزود: در سومین روز از رزمایش جهادگران فاطمی 4، به همت گروه جهادی ام الشهید هاجر بیگم سیادت شهرستان سرخه هزینه درمان بیمار سرطانی به ارزش 7 میلیون ریال پرداخت شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: در راستای اجرای طرح نوجوانه های صالحین آموزش کیک کافی شاپی با حضور نوجوانان در پایگاه برگزار شد. دردوره کیک کافی شاپی گلچینی، از کیک های متداول در کافی شاپ ها آموزش داده می‌شود و کارآموزان در این دوره فنون کاربردی را فرا گرفته و نکات و ترفندها را به طور کامل می آموزند .

گفتنی است مراسم بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه با سخنرانی زهرا مهدوی نژاد هادی سیاسی بسیج در محکومیت این اقدام جنایتکارانه در پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

در پایان بانوان حاضر در این مراسم شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار