خبرهای داغ:

جهادگران بسیجی برای گره گشایی از مردم پای کار هستند

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) از اقدامات جهادی گروه ام الشهید هاجر بیگم سیادت در جهت گره گشایی از مشکلات مردم در عرصه های مختلف خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۶۱۳
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، گروه‌های جهادی بسیج طی این سال‌ها با خدمت‌رسانی صادقانه بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده‌اند و به بستری برای تربیت انسان‌های در تراز انقلاب و مدیران جهادی آینده کشور تبدیل شده‌اند.

رزمایش جهادگران فاطمی 4 در از 9 مرداد در شهرستان سرخه آغاز و کمک های جهادی و همدلانه همچنان ادامه دارد.

طاهره فیض جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جهادگران بسیجی با حضور به موقع خود در صحنه‌ها و میدان‌های خدمت، کارآمدی، روحیه جهادی و نقش با اهمیت گروه‌های جهادی را نشان داده‌اند که نمونه‌های اخیر آن سیل و ویروس کرونا بود که بسیج مردمی و حاکم شدن تفکر جهادی توانست بسیاری از مشکلات را رفع کند و بحران را از جامعه دور سازد.

او افزود: خوشبختانه گروه‌های جهادی طی این سال‌ها در بازگشت امید و نشاط بین مناطق محروم عملکرد درخشانی داشته‌اند که این رویکرد باید با قوت ادامه یابد.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) تصریح کرد: به همت گروه ام الشهید هاجر بیگم سیادت هزینه درمان مریض سرطانی به ارزش 70 میلیون ریال جهت تهیه دارو پرداخت و 10 کیلو گوشت گوسفند تهیه و بین خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

فیض با بیان اینکه گاهی اوقات بیمارانی در اطراف ما هستند که نیازمند فوری به درمان بیماری خود هستند و باتوجه به شرایط نیازمند کمک بوده تا بتوانند تا حدودی مشکلات خود بکاهند، گفت: در این راستا گروه جهادی ام الشهید هاجر بیگم سیادت اقدام به تهیه دارو برای یکی از بیماران کرده تا لبخندی هرچند کوچک بر لبان بیمار نقش ببندد.

فیض با اشاره به فعالیت گسترده گروه جهادی واسطین خیر در پایگاه عنوان کرد: یک رفتار اشتباه یا بیان نادرست و خیلی از مسائل دیگر می تواند باعث رنجش و کدورت شود و بهترین اقدام برای جبران اشتباه دلجویی از یکدیگر و یا واسطه خیر شدن بین دو نفر است.

او اضافه کرد: واسطین خیر از گروه جهادی پایگاه پیش قدم شده و با گفتمان صحیح بین خانواده و رفع کدورت‌ها باعث آشتی کردن و جلوگیری از طلاق در این خانواده شده اند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار