خبرهای داغ:

ویژه برنامه شهدا آبروی محله در سرخه برگزار شد

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی ویژه برنامه شهدا آبروی محله در بوستان سلامت سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۸۴۹
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی با محوریت مسجد و محله با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار می شود.

محمدرضا جلال عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) در این محله در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ویژه برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی، آموزشی و غیره با همکاری نوجوانان و جوانان بسیجی با محوریت مسجد در طول هفته با استقبال خوبی برگزار می شود.

او افزود: در راستای اجرای طرح تابستانه پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، ویژه برنامه بوستان سلامت هر هفته در بوستان سلامت برپا و این برنامه با اجرای برنامه های ورزشی در رشته های فوتبال دستی و تنیس روی میز در بوستان سلامت باحضور نوجوانان و نونهالان همراه بود.

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: با هدف تبیین جایگاه و مسیر شهدا خصوصاً برای نسل امروز، ویژه برنامه شهدا آبروی محله با روایتگری اسماعیل ادهم همرزم شهدا و از راویان دوران دفاع مقدس در این بوستان برپا شد.

جلال با اشاره به برپایی محفل انس با قرآن در مسجد محله خاطرنشان کرد: همزمان با پایان ماه محرم و ورود به ماه صفر، نشست بررسی برنامه های اجرایی در ماه محرم با حضور هیئت امنا  و اعضای شورای محله اسلامی تشکیل و حول محورهای موردنظر گفتگو شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار