خبرهای داغ:

از برپایی نوجوانه های صالحین تا حسینیه کودک در لاسجرد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) از برپایی کلاس های متنوع آموزشی در راستای طرح نوجوانه های صالحین و برنامه های فرهنگی در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۹۲۰
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه محرم الحرام، مراسم های عزاداری و سوگواری حسینی همراه با زیارت عاشورا در آستان‌مقدس امامزادگان سیدرضا و سیدعلی اکبر (ع) روستای لاسجرد در سرخه برگزار شد.

راضیه شهادت از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد در سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برنامه های مختلف پایگاه در عرصه های مختلف به همت کارگروه ها اجرا و با استقبال خوبی همراه است.

او افزود: به همت مسوول تربیت بدنی پایگاه کلاس والیبال هرهفته به همت تیم شهید امرالله شهروی ویژه نوجوانان برگزار می شود.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) ادامه داد: گلباران گلزار شهدای گمنام و شهدای لاسجرد و در راستای اقدامات جهادی، پذیرایی از خواهران جهادی به همت جهادگران بسیجی انجام شد.

شهادت با اشاره به اجرای طرح نوجوانه های صالحین پایگاه گفت: دوره آموزش، قرآن، چرتکه و خلاقیت و نقاشی در کتابخانه شهید غلامرضا شهروی با استقبال کودکان برگزار می شود.

او با اشاره به برپایی حسینیه کودک در ماه عزاداری حسینی در روستا اضافه کرد: در این حسینیه داستان گویی با موضوع عفاف و حجاب توسط سرگروه علمی فرهنگی برپا و پویش «نویسنده شو» با هدف شناسایی استعدادهای نویسندگی در نوجوانان برگزار و ثبت نام‌ نوجوانان در کتابخانه شهید غلامرضا شهروی انجام شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) با اشاره به اجرای طرح سفیران مهر در روستا گفت: سفیران مهر جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و دعوت دیگران به این واجب در محله های و خبابان ها حضور یافته و پانزده مورد تذکر لسانی انجام شد.

شهادت ادامه داد: باهدف رسیدگی به مشکلات و مسائل حلقات صالحین، نشست باحضور حجت الاسلام والمسلمین ابوطالب قلیچی مسوول تعلیم تربیت حوزه مقاومت کوثر (س) با سرگروه های جهادی و حلقات صالحین پایگاه همراه با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر برگزار شد.

او خاطرنشان کرد: پرداخت وام 100 میلیون ریالی به چهار نفر از اعضای صندوق خانگی نیز در راستای رزمایش جهادگران فاطمی 4 انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار