خبرهای داغ:

جهادگران روستایی پای کار فعالیت های جهادی هستند

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) سرخه از انجام فعالیت های جهادی همزمان با آغاز رزمایش جهادگران فاطمی 4 در روستای عبدالله آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۰۲۹
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت آغاز رزمایش جهادگران فاطمی 4، سفیدکاری سقف مسجد صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سرخه انجام شد.

اکبر رهایی از جهادگران بسیجی این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه اجرای برنامه حول محور رزمایش جهادگران فاطمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز وظیفه همه کارگزاران را خدمت به مردم معرفی کرده است، در بین مردم گروهی هستند که اولیتر نسبت به بقیه هستند و آن هم محرومین هستند؛ طبیعتا این خدمترسانی باعث عمقبخشی و دلگرمی محرومین به نظام و دلسردی دشمنان میشود و خدمترسانی به مردم، بهترین نوع مبارزه با دشمنان است و باعث میشود تمام آرمانهای آنها از بین برود.

او افزود: مهمترین هدف رزمایش «جهادگران فاطمی» تربیت نسل برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است، برای اینکه نسل تمدنی ساخته شود.

جهادگر بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ادامه داد: در این راستا همزمان با آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۴ با همکاری گروه جهادی سنگرسازان بی سنگر نشتی آب غیر شرب روستا که از معضلات اهالی بوده شناسایی تا در اولین فرصت محل نشتی ترمیم شود.

رهایی اضافه کرد: سفیدکاری سقف مسجد صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد نیز از دیگر اقدام جهادگران بسیجی بوده است.

گفتنی است در دومین روز از رزمایش نیز، عملیات زیرسازی جوی بتنی روستای اسد آباد به متراژ 300 متر برای کشاورزان به همت گروه های جهادی و بسیج سازندگی شهرستان سرخه انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار