یادداشت:

آبروی جبهه مقاومت رفت! عاقلان دانند.

در یادداشت غلامرضا ترابی آمده است؛  در پی شهادت مجاهد بزرگ شهید اسماعیل هنیه عده ای پشت میز نشین توییت باز که جیره خوار سرویس های بیگانه و دشمنان انقلاب اسلامی هستند، توئیت زدند که "آبروی جبهه مقاومت رفت".
کد خبر: ۹۶۱۸۰۳۸
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵

 در پی شهادت مجاهد بزرگ و اسوه مقاومت که در تهران و قلب جهان اسلام به دست عوامل پست و خود فروخته رژیم سفاک صهیونیستی و با هدایت و پشتیبانی‌ های استکبار جهانی به وقوع پیوست جماعتی پشت میز نشین توییت باز که جیره خوار سرویس‌های بیگانه و دشمنان جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی هستند توئیت زدند که "آبروی جبهه مقاومت رفت".

 حکایت این جماعت حکایت همان‌هایی است که به هر طرف باد بوزد به همان طرف باد می‌زنند.

این جماعت خوب می‌دانند توییت‌های سفارشی شان نمی‌تواند حقیقت ماجرا را به نفع اربابانشان تغییر دهد. اینان آنقدر در حماقت خود غرق شده‌اند که حتی نمی‌دانند در اطرافشان جه خبر است در یک مقایسه ساده وضعیت امروز مقاومت با یک دهه گذشته قابل قیاس نیست.

 باید به این عده گفت که شایدچشمان شما، هنوز فلاخن و سنگ در دستان مجاهدان مقاومت در خیابان‌ها و کوچه های سرزمین های اشغالی می بیند که ما قادر به دیدن آن نیستیم و یا شاید بیداری ملتهای آزادیخواه در قلب حکومت های صهیونیستی و یهودی به دلهای شماها هم وحشت انداخته که نمی‌دانید چه بنویسید!

آری، چشمانتان را باز کنید و خوب ببینید، امروز آبروی مقامت در دنیا فراگیر است و ندای آزادی فلسطین به سرزمین‌های اشغالی محدود نیست بلکه جای جای این کره خاکی پشتیبان ملت مظلوم و آزاده فلسطین است.

 گرچه این جنایت گستاخانه مجازات سختی را برای عامل یا عاملان آن بدنبال خواهد داشت اما باید گفت وحشی گریهای چندین و چند ساله اربابان زر و زور و تزویر که با ریختن هزاران تن بمب نامتعارف بر روی کودکان و زنان فلسطینی، لکه سیاه و ننگ بر پیشانی شماها چسبانده است که هیچگاه پاک شدنی نیست.

و اکنون وجدانهای بیدار است که قضاوت کنند آبروی که رفته است...؟

 یادداشت | غلامرضا ترابی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار