در پی شهادت اسماعیل هنیه:

تجمع اعتراضی مردم بهاباد یزد در پی شهادت اسماعیل هنیه برگزار شد

مردم غیور و همیشه در صحنه بهاباد در پی جنایت وقیحانه رژیم منحوس صهیونیستی باز هم سکوت نکردند و با مشت‌های گره خورده، خشم خود از این جنایات را ابراز کردند.
کد خبر: ۹۶۱۸۰۷۲
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، تجمع اعتراضی مردم بهاباد یزد در پی شهادت اسماعیل هنیه دبیر سیاسی جنبش مقاومت حماس ، یکی دیگر از جنایات رژیم صهیونیستی با حضورفرماندار، امام جمعه ، مسئولان ، خانواده های معظم شهدا ، بسیجیان و اقشارمختلف مردم ولایت مداراین شهرستان درمیدان شهدا برگزار شد.
مردم غیور و همیشه در صحنه بهاباد در پی جنایت وقیحانه رژیم منحوس صهیونیستی باز هم سکوت نکردند و با مشت‌های گره خورده، خشم خود از این جنایات را ابراز کردند.
مردم همیشه درصحنه بهاباد با در دست داشتن پلاکارد وپرچم و پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و فلسطین ضمن نشان دادن ناراحتی و خشم‌ خود، خواستار برخورد جدی با عاملان این جنایت شدند.
مردم با مشت‌های گره خورده، شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیسم، جنایت اسرائیل جنایت آمریکاست و ترور شهید هنیه زیر سر آمریکاست سر دادند و آمریکا را عامل این جنایت دانستند.
امام جمعه بهاباد دراین مراسم درسخنانی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه با محکوم کردن عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در خاک ایران، گفت: اینها فکر کردند اگر رهبران جبهه مقاومت را شهید کنند این جبهه از بین می‌رود، اما کور خواندند که بخواهند ندای مقاومت را خاموش کنند.
حجت الاسلام ابراهیمی بشکانی با اشاره به اینکه ملت ما و جبهه مقاومت با شهادت زنده‌تر خواهد شد و پیروزی در آینده از آن جبهه مقاومت و فلسطین است، افزود: اسراییل خطای بزرگی انجام داد و میهمان ما را به شهادت رساند و قطعا ما مجازاتی سخت برای آنها داریم.
درتجمع مردم بهاباد فرماندار، امام جمعه ، فرماندهان نظامی وانتظامی ، بسیجیان ، اقشارمختلف مردم ، مسئولان و خانواده های معظم شهدا حضورداشتند .



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار