خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مینودشت:

کار جهادی تنها در مسیر انقلابی‌گری اتفاق می‌افتد/همه بسیجیان روحیه جهادی دارند

سرهنگ پاسدار سیدمحمود حسینی گفت: در کشور ما کارهای جهادی به رشد و اعتلای نظام منجر می‌شود . و راه غلبه بر تحریم و توطئه بدخواهان این انقلاب کار جهادی است.
کد خبر: ۹۶۱۸۱۳۹
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱

کار جهادی تنها در مسیر انقلابی‌گری اتفاق می‌افتد/همه بسیجیان روحیه جهادی دارند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سیدمحمود حسینی فرمانده سپاه مینودشت در  همایش جهادگران فاطمی  ، شهدای انقلاب اسلامی   را جهادگر واقعی خواند و گفت: بر همین اساس هم جهادگران فاطمی این شهرستان این شهدای بزرگوار را الگوی خود می‌دانند.

 حسینی با تاکید بر اینکه کار جهادی تنها در مسیر انقلابی‌گری اتفاق می‌افتد، افزود: به همین دلیل مقام عظمای ولایت می‌فرمایند که «بهترین راه مقابله با آمریکا خدمت به مردم است».

وی با بیان اینکه بسیجیان شهرستان در مناصب مختلف همواره روحیه جهادی داشته اند افزود: در کشور ما کارهای جهادی به رشد و اعتلای نظام منجر می‌شود . و راه غلبه بر تحریم و توطئه بدخواهان این انقلاب کار جهادی است.

فرمانده سپاه مینودشت افزود: هر کاری که در برابر نفوذ و توطئه دشمنان قرار بگیرد، کار جهادی است و بر همین اساس خدمت‌رسانی و تبیین از مصادیق کار جهادی به شمار می‌رود.

وی با قدردانی از گروه‌های جهادی این شهرستان نیز افزود: انجام کارهای عام‌المنفعه، راه‌اندازی صنایع کوچک، مشاغل خانگی و دیگر عرصه‌های خدمت‌رسانی در بسیج سازندگی موجب امیدواری مردم می‌شود.

حسینی در پایان با بیان اینکه بسیج سازندگی به دنبال موازی کاری نیست و به صورت هماهنگ با سایر نهادهای خدمت رسان عمل می‌کند، اضافه کرد: در سایه فعالیت بسیج سازندگی خدمات گسترده در حوزه‌های عمرانی، بهداشتی و سلامت و غیره به مردم عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار