خبرهای داغ:
استاندار لرستان :

خشم ملت مسلمان و جبهه مقاومت بر سر دشمنان فرود خواهد ریخت/بزرگترین قدرت ایران اسلامی انسجام مردم است

استاندار لرستان گفت: جبهه مقاومت هیچگاه ضعیف نخواهند شد و خشم ملت مسلمان و جبهه مقاومت بر سر دشمنان فرود خواهد ریخت.
کد خبر: ۹۶۱۸۲۵۹
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، ابوطالب شفقت ظهرامروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه بروجرد، ضمن گرامیداشت شهادت اسماعیل هنیه گفت: بزرگترین قدرت ایران اسلامی انسجام مردم است که دشمنان نمی‌توانند آن را از بین‌ببرند.
 
 وی افزود:: ایران اسلامی از همان ابتدای انقلاب که به رهبری امام و پشتوانه مردم آغاز شد ، دشمنان انقلاب را درگیر جنگ کرد . تحریم ، فشار و فتنه‌انگیزی از جمله جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب می‌باشد که ۴۵ سال است درگیر جنگ ترکیبی سخت هستیم .
 
استاندار لرستان گفت: دشمنان فتنه های بزرگی علیه ملت ایران رقم‌زدند و هدفشان از این فتنه وتحریم ها ،از بین بردن قدرت نفوذ ایران اسلامی است.
وی با اشاره به مفاخر شهرستان بروجرد گفت : شهرستان بروجرد پر از مفاخر و بزرگان علم ، ادب و دین است.شخصیت های بزرگی در شهرستان بروجرد به اسلام و بشریت و انقلاب خدمت کردند. طومارعظیمی از شخصیت‌های دینی وعلمی را می شود نام برد. آیت الله بروجردی و شهید محمد بروجردی ، شهدای بزرگی مانند خبرنگار شهید محمود صارمی و شهیدان مدافع حرم بزرگانی که افتخار ایران هستند و زادگاهشان بروجرد است در طول تاریخ حماسه آفریدند.
شفقت اظهار داشت: ملت ایران روز به روز مسیر پیشرفت و توسعه را طی کرده است .بزرگترین قدرت ایران اسلامی انسجام مردم است که نمی توانند آن را از بین ببرند.
وی در ادامه گفت: دشمنان انقلاب از الهام بخش بودن ایران اسلامی در جهان هراسان هستند و می خواهند مانع آن شوند. دشمنان انقلاب می خواهند یاس و ناامیدی را دربین اقشار مختلف مردم گسترش دهند واجازه ندهند ایران اسلامی در جهان پایدار بماند و پیام قرآن و پیامبران را به خلق خدا برساند.
استاندار لرستان  با اشاره به اعتراضات جوانان اروپایی برای رژیم غاصب صهیونیستی گفت : امروز جوانان اروپایی به رهبرمعظم انقلاب اسلامی ، حضرت آیت الله خامنه ای نامه می دهند و پیام رهبری را دریافت می کنند.امروز فلسطین به عنوان یک کشور آزاد در حال شکل‌گیری است و رژیم غاصب صهیونیستی در حال نابودی سرنگون شدن است.
 
شفقت یادآور شد : ترور شهید اسماعیل هنیه در زمانی که ملت عزیزو شریف ایران شهد شیرین حضور مقتدرانه در انتخابات را می کشند اتفاق افتاد. دشمنان با ترور شخصیت های بزرگ همه مقررات جامعه را بر هم زده و می خواهند مانع استمرار جبهه مقاومت شوند
 
استاندار لرستان تصریح کرد: اسماعیل هنیه مهمان ایران اسلامی و از رهبران بزرگ حماس و سرباز امامت و ولایت بود و در مکتب اسلام ناب زیست کرد.او با شهید سلیمانی جبهه مقاومت را ثمر بخشید و دشمنان با ترور او قصد دارد که اتحاد و انسجام جبهه مقاومت برهم زده شود.
 ابوطالب شفقت خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت هیچگاه ضعیف نخواهند شد وجواب محکمی به آنان خواهند داد. خشم ملت مسلمان و جبهه مقاومت بر سر دشمنان فرود خواهد ریخت.
 انتهای پیام /
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار