امام جمعه مهریز:

بیان حقایق، واقعیت‌ها و جهاد تبیین از وظایف خبرنگاران است/انتقام خون شهید هنیه در کوتاهترین زمان

امام جمعه مهریز تصریح کرد: بیان حقایق، واقعیت‌ها و جهاد تبیین از وظایف خبرنگاران است و خبرنگاران از شایعه پراکنی و تهمت و افترا و عیب جویی و بزرگ نمایی بپرهیزند. 
کد خبر: ۹۶۱۸۳۱۸
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر مهریز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روز خبرنگار گفت: داشتن علم و دانش، تجربه و جسارت، سرعت، دقت و صحت خبر از لازمه‌های خبرنگار خوب است. 

امام جمعه مهریز تصریح کرد: بیان حقایق، واقعیت‌ها و جهاد تبیین از وظایف خبرنگاران است و خبرنگاران از شایعه پراکنی و تهمت و افترا و عیب جویی و بزرگ نمایی بپرهیزند. 

حجت الاسلام محی الدینی انتقاد خوب و سازنده را از وظایف خبرنگاران دانست و بیان داشت: خبرنگاران مطالبات و درخواست‌های مردم را منصفانه انتقاد کنند و مسئولان هم در برابر نقد‌ها با صحه صدر برخورد کنند و آستانه تحمل بالایی داشته باشند. 

حجت الاسلام محی الدینی در ادامه جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در ایران را ناشی از عجز و ناتوانی آنان در مقابل جبهه مقاومت دانست و اظهار داشت: عامل اصلی این جنایت‌ها آمریکای جنایتکار است. 

وی در ادامه بیان داشت: انتظار داریم انتقام خون پاک و به ناحق ریخته شهید اسماعیل هنیه سخت باشد و این انتقام در کوتاهترین زمان گرفته شود.

وی با بیان اینکه پنجشنبه ۱۸ مرداد روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم است عنوان کرد: شهدای مدافع حرم با جانفشانی خود خطر تروریست‌های تکفیری را از سوریه و عراق دفع کردند و جان و مال و ناموس مسلمین را از تعرض دشمن حفظ کردند، آمریکا برای پیشبرد اهداف خود در خاورمیانه و برای تضعیف کشور‌های مقاومت و پشتیبانی اسرائیل از داعش حمایت تسلیحاتی، مالی، لجستیکی و آموزشی گسترده‌ای را انجام داد، شهدای مدافع حرم به فرماندهي شهید سردار سلیمانی نقشه‌های آمریکا را برای تأسیس خاورمیانه جدید نقش بر آب کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار