خطبه نماز جمعه فارسان؛

شهيد هنيه اجازه نداد مقاومت فلسطين به سمت سازش گران برود

شهيد هنيه اجازه نداد مقاومت فلسطين به سمت سازش گران برود
امام جمعه فارسان گفت: شهيد اسماعيل هنيه، شخصيتي که هيچ‌گاه اجازه نداد مقاومت فلسطين به سمت سازش گران ميل کند. هيچ‌گاه اجازه نداد محور عربي و غربي مردم فلسطين را در برابر ايران قرار دهند‌.
کد خبر: ۹۶۱۸۳۴۴
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محسن ملک پور، در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: خبر شهادت شخصيت مجاهد جناب آقاي دکتر اسماعيل هنيه همه مؤمنين را اندوهگين و ناراحت و متأثر کرد اين ترورها نشان از زبوني رژيم صهيونيستي و نزديک شدن به‌روزهاي پاياني اين رژيم نامشروع دارد.

 وي افزود:مستکبران خصوصاً آمريکا جنايتکار به‌عنوان‌ حامي اصلي صهيونيست و خود اسرائيل غاصب بداند که جبهه مقاومت نه‌تنها خللي در عزم راسخش براي نابودي اسرائيل ايجاد نخواهد شد، بلکه مستحکم‌تر از قبل اين مسير را ادامه خواهند داد و بي‌ترديد شهادت اين مجاهد، راه را براي محو اين رژيم سفاک و کودک کش هموار خواهدکرد.

 امام‌جمعه فارسان، شهيد هنيه را از بَصيرترين شخصيت برجسته فلسطيني دانست و افزود: این فرمانده شحاع و بصیر شخصيتي است که هيچ‌گاه اجازه نداد مقاومت فلسطين به سمت سازش گران ميل کند. شخصيتي که هيچ‌گاه اجازه نداد محور عربي و غربي مردم فلسطين را در برابر ايران قرار دهند‌. ببينيد رژيم پليد و خبيث صهيونيستي دچار شکست‌هاي زنجيره‌اي جهاني شده و هرچه به او کمک مي‌کنند بي‌اثر است. کشورهاي غربي بدون توجه به افکار جهاني همچنان از جنايتکار وحشي حمايت مي‌کنند که نمونه‌اش را در المپيک پاريس و در جلسه شوراي امنيت مي‌بينيد و البته ما لعن به اسرائيل اين جرثومه فساد و نسل‌کشي را اين پليدي مجسم را، براي خود عبادت مي‌دانيم؛ و با صداي بلند ميگوييم مرگ بر اسرائيل ...

 وي، به روز خبرنگار اشاره و بيان داشت: ۱۷مرداد به مناسبت سالگردشهادت محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي در مزار شريف افغانستان به دست عوامل طالبان در سال ۷۷ روز خبرنگار ناميده شد، این روز را به همه عزيزان شهرستان که در اين عرصه با وجدان کاري و صداقت خدمت مي‌کنند تبريک گفت.

حجت‌الاسلام ملک پور، اظهار داشت: مسئله رسانه و نقشي که امروز در جامعه دارد بر کسي پوشيده نيست. بخصوص بحث سواد رسانه در اين دوره جنگ روايت‌ها و نقشي که در تغيير باورها و عقايد دارد. اگرچه خوب به تاريخ نگاه کنيم مي‌بينيم که اين بحث از گذشته مطرح بوده؛ يعني اگر مردم توجه به خبرهايي که برايشان مي‌آوردند و دقت لازم را داشتند جريانات مهمي که در گذشته واقع شد شايد جور ديگري رقم مي‌خورد و تاريخ عوض مي‌شد.

 وي، عنوان داشت: امروز هم يکي از مهم‌ترين کارهايي که مي‌بينيد در فضاي مجازي و حتي حقيقي صورت مي‌گيرد همين است که براي کنترل و انحراف افکار عمومي به افراد برچسب مي‌زنند و چهره آنان را مخدوش مي‌کنند و يا برعکس از يک انسان بي‌عار و بي‌حال يک انقلابي دو آتيشه درست مي‌کنند. بعد مي‌بيني يه آدم بي‌عرضه را با اين تبليغات گذاشته‌اند مدير. دقت خودتان را بالا ببريد. سواد فضاي مجازي و سواد اطلاعاتي خودتان را تقويت کنيد.

 شایان ذکراست: مردم ولایتمدار و مومن فارسان، بعد از اقامه نماز جمعه با شعارهای مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل ترور شهید دکتر اسماعیل هنیه با محکوم و بر حمایت قاطع از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین تا نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی و پیروزی نهایی مجاهدان فلسطینی تاکید کردند.

راهپيمايي در شهر فارسان بعد از نماز جمعه اين هفته از مسجد و مصلي امام حسين علیه السلام برگزار شد.مردم شهر فارسان در اين راهپيمايي شعار‌هاي سر دادند.همچنين مردم فارسان از مسئولان تقاضاي انتقام سخت خون ميهمان خود را داشتند.

مراسم راهپيمايي محکوميت ترور ناجوانمردانه اسماعيل هنيه رئيس دفتر سياسي جنبش حماس، در همه شهرهاي شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار