دکتر زارع زاده:

پایان حیات رژیم صهیونسیتی نزدیک است/ آمادگی بیش از ۱۵هزار تن از کادر درمان کشور برای امدادرسانی به مردم مظلوم غزه

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: در صورت تحقق دسترسی مناسب به نوار غزه، بسیاری از همکاران ما در سراسر ایران حاضر به حضور میدانی و ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم مظلوم غزه هستند.
کد خبر: ۹۶۱۸۳۶۰
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۱

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی، دکتر محمد حسین زارع زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن محکوم کردن ترور رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: ترور شهید دکتر اسماعیل هنیه نه تنها توقف مقاومت را به دنبال ندارد بلکه خون شهید درخت مقاومت را پربارتر خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: هم اکنون ده ماه از آغاز موجی سنگین از جنایات وحشیانه توسط رژیم صهیونیستی در غزه می گذرد و از آنجا که مجامع بین المللی در برابر این دست اقدامات سکوت کرده و با سهل انگاری وظایف قانونی خود را انجام نمی‌دهند، این رژیم کودک کش هر روز دست به جنایت های جدید و وقیحانه‌تری می زند.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی تصریح کرد: از آنجا که ترور شهید دکتر اسماعیل هنیه در خاک جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت قطعا موجب این می شود که ما حق پاسخ قاطعانه را برای خود قائل باشیم و خون این شهید والامقام بدون جواب نخواهد ماند.

دکتر زارع زاده با تأکید بر زوال رژیم صهیونیستی گفت: این دست اقدامات تروریستی رژیم غاصب که بدون هیچ حساب و کتابی طی ماه های گذشته شاهد آن بودیم نشان از نزدیک شدن پایان حیات این باند جنایتکار است که به اذن خدا به زودی شاهد آن خواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن اعلام آمادگی برای امدادرسانی به مردم ستم دیده غزه اذعان کرد: در صورت تحقق دسترسی مناسب به نوار غزه، بسیاری از همکاران ما در سراسر ایران حاضر به حضور میدانی و ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم مظلوم غزه هستند.

وی در خاتمه یادآور شد: در ماه های نخست حملات رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه بیش از 15هزار نفر از کادر بهداشت و درمان کشور برای حضور در غزه و امدادرسانی اعلام آمادگی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار