خبرهای داغ:

در همایش «زنان عاشورایی» ارومیه عنوان شد؛ نگاه غرب به زن، نگاهی ابزاری و در راستای اهداف سیاسی

در همایش «زنان عاشورایی» ارومیه عنوان شد؛
نگاه غرب به زن، نگاهی ابزاری و در راستای اهداف سیاسی
جانشین سپاه شهدای استان ضمن مقایسه جایگاه زن در شرق و غرب گفت: نگاه غرب به زن، نگاهی ابزاری و در راستای اهداف سیاسی، اقتصادی و... غرب است و الگوی سوم زن مسلمان، نقطه مقابل این نگاه است.
کد خبر: ۹۶۱۸۳۷۲
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۹

 

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-در استان آذربایجان غربی، همایش «زنان عاشورایی» با محوریت ترویج عفاف و حجاب به همت سازمان بسیج ادارات سپاه شهدای حوزه ۸ ادارات شهید رجایی و با مشارکت دستگاه های اجرایی و با حضور تقی نجمی، جانشین سپاه شهدای استان، خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، رقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی، فرمانده بسیج ادارات، فرمانده بسیج کارکنان سپاه شهدا، مدیران کل و مسئولین در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی آذربایجان غربی برگزار شد.

نگاه غرب به زن، نگاهی ابزاری و در راستای اهداف سیاسی غرب است

تقی نجمی، جانشین سپاه شهدای استان ضمن مقایسه جایگاه زن در شرق و غرب گفت: نگاه غرب به زن، نگاهی ابزاری و در راستای اهداف سیاسی، اقتصادی و... غرب است و الگوی سوم زن مسلمان، نقطه مقابل این نگاه است.

جانشین سپاه شهدای استان ادامه داد: زنان پس از انقلاب اسلامی، در امنیت و آرامش در تمامی عرصه ها حضور فعال دارند و این از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای زنان بود.

ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین نظام، از توطئه های دشمن است

وی ضمن تأکید بر اینکه حجاب و عفاف تأثیرات مختلفی در جامعه دارد گفت: آرامش روانی، امنیت اجتماعی و استحکام پیوند خانوادگی از اثرات حجاف و عفاف در جامعه است و بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی باید به عنوان سفیر حجاب و عفاف برای ترویج این فرهنگ در جامعه تلاش کنند.

وی تصریح کرد: ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین نظام، از توطئه های دشمن است و کارکنان دستگاه های اجرایی با تکریم ارباب رجوع و تسریع در حل مشکلات و رسیدگی به درخواست ها، با این توطئه مبارزه می کنند.

نگاه غرب به زن، نگاهی ابزاری و در راستای اهداف سیاسی

حجاب و عفاف به عنوان دژ مستحکم برای حفظ امنیت زن است

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابحانه‌های عمومی آذربایجان غربی، ضمن درود به پیشگاه حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) و با سلام به ارواح طیبه شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و آرزوی طول عمر با عزت برای رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و خیرمقدم به حاضرین گفت: محفل امروز به یاد زنان عاشورایی و به نام حضرت زینب (س) بزرگ بانوی عاشورا و حضرت فاطمه زهرا (س) که بهترین الگوی زنان مسلمان در صبر، تقوا، عفت، ولایت مداری، حجاب و عفاف و...است، نام گذاری شده است.

وی ضمن تسلیت شهادت رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس گفت: همانطور که در آیه ۵ سوره قصص آمده است: «ما اراده کرده‌ایم تا بر مستضعفان زمین نعمت بخشیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم»؛ وعده الهی نیز محقق است و پیروز نهایی با فلسطین خواهد بود.

معصومی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف به عنوان دژ مستحکم برای حفظ امنیت زن و استحکام پیوند خانوادگی است گفت: رعایت حجاب و عفاف باعث پرده نشینی زن مسلمان نمی شود و پس از انقلاب زنان در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی حضور داشته و بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تاریخ جدیدی را پیش چشم جهانیان گشودند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به الگوی سوم زن مسلمان از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که منشأ آن، تفکر عزتمندانه منشور انقلاب اسلامی درباره زن است، گفت: زن مسلمان ایرانی، محجبه، عفیف و شریف و در عین حال در متن و مرکز است؛ یک زن می تواند سنگر خانواده را پاکیزه نگاه دارد و در عرصه سیاسی و اجتماعی، سنگرسازی جدید و فتوحات بزرگ نیز داشته باشد؛ این الگو، راهگشا و الگوی زن مسلمان ایرانی است.

گفتنی است؛ اجرای نمایش، اجرای گروه سرود، مداحی، پخش کلیپ های مرتبط و ... بخش های دیگری از این همایش بود. تقدیر از خانواده شهدا و کارکنان با حجاب برتر، بخش پایانی این همایش بود.

نگاه غرب به زن، نگاهی ابزاری و در راستای اهداف سیاسی

 

نگاه غرب به زن، نگاهی ابزاری و در راستای اهداف سیاسی

 

نگاه غرب به زن، نگاهی ابزاری و در راستای اهداف سیاسی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار