پیام تسلیت مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج استان کرمان در پی شهادت اسماعیل هنیه

مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج استان کرمان  در پیامی، شهادت دکتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت
کد خبر: ۹۶۱۸۴۰۵
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج استان کرمان  در پیامی، شهادت دکتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

در عصر شکست رژیم کودک‌کش صهیونیستی، این رژیم سفاک و ضد انسانی به ترورهای هدفمند و مذبوحانه برای جبران انزوای نظامی، انسانی و بین‌المللی خود روی آورده است که البته مانند گذشته روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد.
این مرکز ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه به مردم فلسطین و آزادگان جهان، اقدام سفاکانه جنایتکاران تروریستی را محکوم نموده و بر این باور است که در سیصد و دومین روز جنگ غزه و رسیدن به مرحله‌ای حساس و تاریخی، شهادت رهبری مقاومت فلسطین، اسماعیل هنیه در تهران، آن هم به عنوان یک مقام سیاسی و میهمان در حالی صورت گرفت که از یک طرف شاهد ناکامی‌های نظامی و امنیتی و اختلافات رهبران صهیونیستی هستیم و از طرفی شرایط خاصی که به لطف الهی و ایثار محور مقاومت به جایی رسیده شده است که مردم فلسطین و نیروهای مقاومت باید قهرمانی و پیروزی خود را تثبیت کنند.

دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای فلسطینی و محور مقاومت به خصوص شهیداسماعیل هنیه، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام و وحدت گروه‌های مقاومت خواهد بود. بدون‌شک به لطف الهی و مبارزه مردمان فلسطینی و محور مقاومت، مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان آزادی فلسطین روز به روز درخشنده‌تر و قابل دسترس‌تر در اندیشه آزادگان جهان خواهد شد.

در پایان، عروج این اسطوره مقاومت و خدمت‌گذار صدیق و عزیز جبهه مقاومت، مجاهدی خستگی‌ناپذیر، مخلص و خیر را به خانواده بزرگ جهان اسلام، جبهه مقاومت، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و فلسطین، همرزمان و خانواده شهیدپرور ایشان تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای ایشان مغفرت و علو درجات را مسئلت می‌ نماییم »

           

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار