خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

رژیم صهیونیستی نمی‌تواند با ترور برای خود امنیت ایجاد کند/ پاسخ به ترور شهید هنیه قطعی و بازدارنده خواهد بود

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: حرکت در جبهه مقاومت وابسته به شخص نیست و رژیم صهیونیستی باید بداند نمی‌تواند با ترور برای خود امنیت ایجاد کند.
کد خبر: ۹۶۱۸۴۴۲
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
رژیم صهیونیستی نمی‌تواند با ترور برای خود امنیت ایجاد کند/ پاسخ به ترور شهید هنیه قطعی و بازدارنده خواهد بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در همایش سیاسی کارکنان کادر سپاه انصار الحسین(ع) ضمن تحلیل ترور شهید اسماعیل هنیه اظهار کرد: دفاع از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین در منظومه فکری امامین انقلاب و جزء خط و مشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و پاسخ به ترور شهید هنیه قطعی و بازدارنده خواهد بود.

 وی ترور شهید هنیه را نشانه ضعف و ترس و شکست رژیم صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: این رژیم برای فرار از شکست‌های پی در پی خود در غزه به ترور روی آمده است و حمایت‌های آمریکا باعث شد تا بتواند در یک روز سه نفر از رهبران جبهه مقاومت را به شهادت برساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان ترور مهمان دعوت شده توسط کشور ایران را نقض قوانین بین المللی دانست و افزود: ترور یک خط قرمز است و اسرائیل این خط قرمز را زیر پا گذاشت.

وی هدف رژیم صهیونیستی از به شهادت رساندن شهید هنیه در ایران را ضربه زدن به امنیت کشور ما دانست و گفت: دشمن در نظر دارد جنگ را به خارج از غزه بکشاند و ایران را وارد این جنگ کند.

نجاری عنوان کرد: لغو پرواز هواپیماهای کشورهای مختلف به اسرائیل نشانه ترس دشمن از پاسخ ایران است.

وی نقض معاهدات بین المللی توسط اسرائیل را موضوعی آشکار دانست و افزود: اگر قرار بود ما نیز مانند آن‌ها غیر نظامی‌ها را هدف قرار دهیم، الان از تل آویو خبری نبود، ولی اسلام اجازه چنین اقدامی را به ما نمی‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان جنگ امروز را جنگی نامتقارن عنوان کرد و گفت: آنچه که در این جنگ موازنه برقرار می‌کند ایمان قلبی نیروهای مسلح و رهبری هوشمندانه مقام عظمای ولایت (مد‌ّظلّه‌العالی) است.

وی تاکید کرد: ایران منع قانونی برای دفاع از خود و پاسخ به این جنایت اسرائیل را  ندارد ولی مهم این است که، پاسخ ما باید همراه با عقلانیت استراتژیک باشد.

نجاری یکی از برکات شهادت شهید هنیه را حضور چشمگیر مردم شیعه ایران در تشییع یک رهبر مقاومت اهل سنت عنوان کرد و افزود: حرکت در جبهه مقاومت وابسته به شخص نیست و رژیم صهیونیستی باید بداند نمی‌تواند با ترور برای خود امنیت ایجاد کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار