خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

رژیم صهیونیستی بعد از ترور شهید هنیه همواره در خوف و هراس است

همدان_مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع)همدان با اشاره به ترور شهید هنیه گفت: رژیم غاصب صهیونیستی بعد از این ترور همواره در خوف و هراس قرار دارد.
کد خبر: ۹۶۱۹۹۳۱
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹

رژیم صهیونیستی بعد از ترور شهید هنیه همواره در خوف و هراس است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان اظهار کرد: در درگیری اسلام و کفر همواره یک مرکزیت استراتژیک وجود دارد که باید پای آن ایستادگی کنیم تا نتیجه بگیریم و در حال حاضر مبارزه با آمریکا و اسرائیل نقطه استراتژیک نظام اسلامی با جبهه کفر است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی طی ۹ ماه ۴۰ هزار مسلمان بی‌گناه را به شهادت رساند ولی نتیجه‌ای به دست نیاورد در نتیجه برای حفظ آبروی خود به ترور پناه آورده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: این رژیم منحوس طی اقدامی خباثت بار اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را ترور کرد، وی شخصیتی بود که تعاملات گسترده‌ای با ایران اسلامی داشت و به علت عدم انعطاف در برابر زیاده خواهی‌های اسرائیل بارها به ترور و شهادت تهدید شده بود.

وی خاطرنشان کرد: ترور به معنی ترس است و نتانیاهو به دنبال جبران شکست‌های پی در پی خود است؛ ترور همواره نشان دهنده استیصال و درماندگی در صحنه‌های جنگ و نبرد است.

 نجاری با اشاره به تحلیل‌های کارشناسان مختلف افزود: اکثر کارشناسان مقاومت را بازیگر پیروز و دارای ابتکار عمل در صحنه جنگ و رژیم صهیونیستی را بازیگر شکست خورده و فاقد گزینه‌های راهبردی و نظامی می‌دانند.

وی با اشاره به سرمقاله دیروز روزنامه هاآرتص گفت: نتانیاهو وعده پیروزی کامل بر غزه را داده بود ولی با گذشت چندین ماه و تخریب غزه هنوز آن پیروزی به دست نیامده است و امروز او در حال کشاندن کشور به سوی شکست مطلق در برابر ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به ترور اسماعیل هنیه گفت: این ترور در مقطع زمانی خاص یعنی بعد از شکست غیر قابل ترمیم رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق اتفاق افتاد که عواملی همچون سفر نتانیاهو به آمریکا و تشجیع رژیم صهیونیستی برای چنین اقدامی توسط آمریکا، می‌تواند در انجام سه ترور در یک روز موثر باشد.

وی عنوان کرد: این حوادث نامبارک نتیجه توافق اسرائیل با آمریکاست، انجام ترور در یک سفر رسمی به هیچ وجه شاهکار نیست بلکه نقض بدیهی‌ترین قواعد و اصول بین‌المللی است، به همین دلیل سازمان ملل در بیانیه پایانی خود ترور شهید هنیه را نقض آشکار حقوق بین المللی خواند و رژیم صهیونیستی را مسئول این اقدام جنایتکارانه دانست؛ همچنین سازمان ملل این ترور را نقض حاکمیت و تعرض به تمامیت ارضی ایران دانست.

نجاری با اشاره به اهداف دشمن از ترور شهید هنیه گفت: دشمن با این کار در نظر داشت که به ایران به عنوان کشوری که ضلع اصلی مقاومت است ضربه بزند، همچنین افکار عمومی را از شکست جنگ در غزه منحرف سازد و جنگ را به خارج از غزه بکشاند.

وی با اشاره به شرایط رژیم غاصب صهیونیستی بعد از این ترور گفت: این رژیم همواره در خوف و هراس قرار دارد و اعضای کابینه خود را به تلفن‌های ماهواره‌ای تجهیز کرده است، همچنین پروازهای چندین کشور اروپایی به مقصد اسرائیل لغو شده است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان انتصاب یحیی سنوار را باعث افزایش نگرانی‌های رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: بسیاری از سران کشورها با مقامات ایران تماس گرفتند و گفتند که ایران از برخورد شدید خودداری کند.

وی گفت: ترور شهید هنیه پیامدهایی در سطح منطقه‌ای دارد که مهم‌ترین آن افزایش تنش و درگیری، ایجاد جبهه‌بندی‌های مختلف از طرف سایر بازیگران همچون کشورهای قطر و ترکیه علیه رژیم صهیونیستی و کمرنگ شدن اصول توافق در مذاکرات سیاسی بین طرفین است.

نجاری از جمله پیامدهای داخلی این ترور را افزایش مهاجرت‌های معکوس، افزایش تنش بین مقامات اسرائیلی و همچنین افزایش عملیات‌های استشهادی فلسطینیان علیه اسرائیل نام برد.

وی خاطرنشان کرد: ترور شهید هنیه در خاک جمهوری اسلامی ایران و به عنوان مهمان دیپلماتیک ما، برخلاف تمام قوانین بین‌المللی و نقض بند ۵۱ منشور سازمان ملل است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان افزود: دشمن در جبران شکست‌های خود به دنبال خالی کردن جبهه مقاومت از چهره‌های موثر است و ما با توجه به پیام رهبر معظم انقلاب در شهادت شهید هنیه به دنبال مجازات سخت و حق خونخواهی هستیم و رسماً سازمان ملل را از یک اقدام تلافی جویانه و دفاع از خود مطلع کرده‌ایم.

 وی خاطرنشان کرد: حمایت از رهبران مقاومت یک موضوع فراجناحی در انقلاب اسلامی است و مطمئناً شورای عالی امنیت ملی ما بر اساس یک عقلانیت استراتژیک تصمیم به یک انتقام حساب شده دارد و قطعاً خون این شهید مظلوم برکاتی برای جبهه مقاومت دارد و گشایش‌هایی را ایجاد خواهد کرد؛ از طرف دیگر حرکت جبهه مقاومت به اشخاص وابسته نیست و این ایدئولوژی انقلاب اسلامی است و این حرکت متوقف نخواهد شد بلکه خون شهید هنیه باعث سرعت گرفتن نابودی اسرائیل می‌شود.

نجاری گفت: مسئولین رژیم کودک کش صهیونیستی می‌دانند که ترور میدان را جابجا نخواهد کرد و نه برای اسرائیل منیت درست می‌شود و نه حماس از بین می‌رود نه شمال اسرائیل به آرامش می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار