خبرهای داغ:
ویژه:

امروز رسانه‌ها افکار عمومی را در جهان مدیریت می‌کنند

همدان-مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان همدان بابیان اینکه امروز در جهان،افکار عمومی را رسانه‌ها مدیریت می‌کنند،گفت: ما مجاهدانی را در عرصه اطلاع‌رسانی داریم که دوشادوش سایر مجاهدان فی سبیل‌الله قدم برداشته‌اند.
کد خبر: ۹۶۱۸۴۹۸
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
امروز رسانه‌ها افکار عمومی را در جهان مدیریت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسعود ویژه در دیدار خبرنگاران با نماینده ولی فقیه در استان همدان که به مناسبت هفته خبرنگار برگزاری شد، با تسلیت شهادت فرمانده جبهه مقاومت شهید اسماعیل هنیه و همچنین تبریک هفته خبرنگار، اظهار کرد: این هفته بهانه‌ای است برای خداقوت گفتن به مجاهدان عرصه اطلاع‌رسانی و خبر است.

وی با بیان اینکه امروز در جهان افکار عمومی را رسانه‌ها مدیریت می‌کنند، ابراز کرد: ما مجاهدانی را در عرصه اطلاع‌رسانی داریم که دوشادوش سایر مجاهدان فی سبیل‌الله قدم برداشته‌اند و خبر راستین را به دل‌های پاک مردم دنیا منتقل می‌کنند که مصداق بارز آن خبرنگاران حاضر در غزه و خبرنگاران حاضر در کشور هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایشات مقام معظم انقلاب مبنی بر انتقال اخبار درست گفت: حدفاصل رسانه‌های ایران با رسانه‌های غرب اخلاق رسانه است و در این راستا برگزاری درس اخلاق ویژه اصحاب رسانه کار قابل تحسینی است.

* خبرنگاران باید یک گام از جامعه جلوتر باشند

مدیرعامل مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی همدان نیز با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: اگر طول تاریخ را بررسی کنیم هرگاه جبهه حق و باطل در مقابل هم قرار گرفته نوک پیکان کشتن و حذف کردن سمت روایتگران و خبرنگاران جبهه حق بوده و این مسئله را ما در عاشورا نیز می‌بینیم.

زهره پوروهابی با اشاره به اینکه از ۷ اکتبر پارسال تا امروز شهدای بسیاری در عرصه خبر و اطلاع رسانی داشته‌ایم، عنوان کرد: در جامعه رسانه روح حق و حقیقت طلبی وجود دارد که برای تبیین آن خون داده‌اند.

وی با اشاره به آنچه در این دوره با توجه به شدت، سرعت، کثرت و گستره وقایعی که در حال رخ دادن است، گفت: خبرنگاران باید یک گام از جامعه جلوتر باشند تا بتوانند چشم انداز پیش روی جامعه و تمدن بشری را ببینند، با این وجود، وقتی می‌توانیم چنین‌انتظاری از خبرنگار داشته باشیم که مدیران اطلاع دقیق کامل و به هنگام به او بدهند.

مدیرعامل مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی همدان با بیان اینکه برای پیشبرد کارها اول خبرنگار باید توجیه شود تا روی مردم تاثیرگذار باشد، پس اگر مدیری نتواند با خبرنگار ارتباط درست برقرار کند و اگر این کار درست و بهنگام صورت نگیرد، این مهم محقق نمی‌شود، خاطرنشان کرد: برخی از مدیران ما بیشتر از اینکه نگران این باشند که پیام آن رویداد به مخاطب برسد بیشتر به دنبال نشان دادن ویترین اداره خود هستند در حالی که در کار خبر باید ویژگی‌های خدمات مطرح شود.

در پایان این دیدار ضمن رونمایی از پوستر هفته خبرنگار از زحمات آیت‌الله شعبانی، نماینده ولی‌فقیه در استان همدان قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار