خبرهای داغ:
سرهنگ فریادرس خبر داد

اعزام ۱۳۰ زائر تویسرکانی به راهیان نور شمال‌غرب کشور

 همدان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ار اعزام ۱۳۰ زائر تویسرکانی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۷۵۷
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
اعزام ۱۳۰ زائر تویسرکانی به راهیان نور شمال‌غرب کشور

سرهنگ طیب فریادرس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان اظهار کرد: اردوی راهیان نور با هدف ترویج روحیه ایثار و شهادت، بزرگداشت مقام شهدا و رزمندگان، تحکیم پیوند جوانان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس و مهم‌تر از همه، جهاد تبیین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعزام ۱۳۰ زائر تویسرکانی به اردوی راهیان نور ‌غرب کشور افزود: در این اردوی دور روزه زائران از منطقه عملیاتی والفجر ۴ که با هدف تصرف دره شیلر و ارتفاعات مشرف برآن توسط سپاه و ارتش صورت گرفت، همچنین پادگان شهید قهاری، یادمان شهدا و مناطق دیگر عملیاتی مریوان و استان کردستان و اماکن دیدنی بازدید خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر اینکه پاسداری از آرمان‌های شهدا به عنوان یکی از ذخائر و سرمایه‌های انقلابی از رسالت‌های جوانان به شمار می‌رود، اظهار کرد: این سفر بهترین راهکار برای حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی بوده و از این فرصت طلایی می‌توان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه فرهنگ اسلامی استفاده کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار