خبرهای داغ:

آوازه ادویه جات هفتکلی به آن سوی مرز‌ها رسید

بانوی کارآفرین هفتکلی گفت: همین که توانسته ام با شرکت در نمایشگاه‌های متعدد در شهرستان‌ها و استان‌های همجوار کارم را رونق دهم و محصولاتم را به آلمان و سوئد ارسال کنم خوشحالم.
کد خبر: ۹۶۱۸۸۰۰
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷

بانوی کار آفرینی که آوازه ادویه جات رنگارنگش به خارج از کشور رسید

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل،مدینه اصلانی بانوی ۴۷ ساله کار آفرین هفتکلی،در حال حاضر۱۷ سال است که توانسته با عشق و علاقه در خانه اش ادویه جات تولید کند و آوازه کارش به خارج از کشور هم برسد.

این بانوی کارآفرین گفت: مادربزرگم همیشه خودش در خانه انواع ادویه را برای هر نوع غذا درست می کرد و من هم این کار را خیلی دوست داشتم،این کارا از مادربزرگم که طبیب محلی بود با عشق و علاقه ای که داشتم یاد گرفتم.

اصلانی در ادامه افزود: همین کار مادربزرگم باعث شد که ایده ی تهیه و تولید انبوه ادویه جات به ذهنم برسد و در نتیجه تولید انبوه را در سال ۱۳۸۶ شروع کردم.

وی اظهار داشت: با سرمایه بسیار کم شروع کردم اگر چه درآمدزایی بسیار زیادی ندارم اما همین که توانسته ام با شرکت در نمایشگاه های متعدد در شهرستان ها و استان های همجوار کارم را رونق دهم و محصولاتم را به آلمان و سوئد ارسال کنم خوشحالم.

اصلانی در پایان افزود: تمام تلاشم بر این بود تا بتوانم کاری هر چند کوچک را انجام بدهم و هر کاری سختی‌های خودش را دارد اگر اراده و نیت خیر وجود داشته باشد می توانیم تمام سختی‌ها را پشت سر بگذاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار