شورای فرهنگ با چاشنی وحدت در فراشبند

شورای هماهنگی عمومی شهرستان فراشبند با موضوع وحدت در دفتر امام جمعه فراشبند برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۸۸۶۲
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵

 به گزارش فاطمه شعبانی خبرنگار افتخاری بسیج فارس از فراشبند، شورای هماهنگی عمومی شهرستان فراشبند با موضوع وحدت در دفتر امام جمعه فراشبند برگزار شد.

در این جلسه که با حضور فرماندار، معتمدین، تنی چند از نخبگان و فعالین فرهنگی شهرستان حضور داشتند، حجت الاسلام فرج زاده امام جمعه شهرستان فراشبند و رئیس شورای فرهنگ عمومی با اشاره به خطبه ۱۹۲ نهج البلاغه در مورد اختلاف و تشتت بین مردم و گرفتاری های پیش آمده به واسطه ی این اختلاف سخن گفت.

امام جمعه شهرستان فراشبند، حفظ وحدت در این شهرستان را لازمه ی پیشرفت در تمامی جهات دانست و در بیان راهکارهای ایجاد وحدت تصریح کرد: در جلسات باید از هر حزب و گروهی دعوت شود و هرماه نماز وحدت در مکان های مذهبی با حضور افراد از هرگروه و جناحی برپا شود و در فضای مجازی نیز به دنبال تخریب همدیگر نباشیم.

دکتر وامق فرماندار فراشبند هم در این جلسه با تاسی از سوره مبارکه انفال آیه ۴۶ گفت: خدای متعال به ما یادآور می‌شود که در سایه نزاع و اختلاف و به واسطه این منازعه فشل شدن جامعه را در بر دارد و دشمن از این روزنه نفوذ می‌کند و ضربه خودش را می‌زند؛ لذا وحدت در چارچوب هنجارها و ارزش‌های دینی و انقلابی لازمه پیشرفت جامعه است.

دکتر وامق گفت: انقلابی بودن به عمل است و در چهارچوب نظام اسلامی حرکت کردن خواه از هر حزب و جناحی باشیم.

فرماندار فراشبند تصریح کرد: در دولت شهید رئیسی، سیاست مدیریتی فراجناحی بود و همچنین در مجموعه مدیریت اجرایی شهرستان فراشبند از همه جناح‌ها و نخبگان در راستای پیشرفت شهرستان استفاده شده است که به حمدالله دستاوردهای خوبی به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار