آشنایی طلایه‌داران با وظایف قانونی در سلسله نشست‌های تبیینی ستاد امر به معروف

نشست تبیینی وظایف قانونی طلایه‌داران معروف با حضور بیش از ۱۳۰ طلایه‌دار در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۸۹۱۲
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
آشنایی طلایه‌داران با وظایف قانونی در سلسله نشست‌های تبیینی ستاد امر به معروف

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، محسن ملی، قائم‌مقام دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان در این نشست در محل ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد گفت: طلایه‌داران از گروه‌های مردمی تشکیل شده‌اند تا در حوزه‌های مختلف در سطح جامعه فعال باشند و مطالبات مردم از دستگاه‌های اجرایی با سرعت بیشتری پاسخ داده شود.


 وی با اشاره به هدف از برگزاری نشست تبیینی طلایه‌داران افزود: این نشست به منظور ارتقای سطح بینش و آگاهی طلایه‌داران از مسائل مرتبط با حوزه مطالبه‌گری صحیح و برخورد متعارف با منکر در سطح جامعه با حضور ۱۳۰ طلایه دار آقا برگزار شده است.

 ملی بیان کرد: اگر طلایه‌داران با وظایف قانونی در این حوزه آشنا شوند به‌راحتی می‌توانند در برخورد با منکرات عمومی بدون ایجاد مشکل اقدام کنند.

 وی خاطرنشان کرد: ازآنجاکه طلایه‌داران را نیروهای مردمی تشکیل می‌دهند و از بطن جامعه داوطلب می‌شوند، پیگیری مطالبات در حوزه‌هایی که بیشتر با مردم سروکار دارد راحت‌تر انجام می‌شود.

 قائم‌مقام دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی اعلام کرد: این نشست‌های تبیینی کمک می‌کند طلایه‌داران برای ترویج معروف در سطح عمومی موفق‌تر گام بردارند.

 گفتنی است، نشست تبیینی طلایه‌داران معروف ویژه خواهران نیز برای ۲۰۰ طلایه‌دار، چهارشنبه ۱۷ مردادماه جاری برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار