راه اندازی ۵۹ شعبه ویژه قضایی حمایت از آمران به معروف در خراسان رضوی

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی گفت: ۵۹ شعبه ویژه قضایی حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در استان راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۹۶۲۱۹۵۰
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، مهدی رضایی در جلسه اهدای احکام ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر دادگستری استان گفت: تاکنون برای ۹۶ دستگاه اجرایی در استان شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر تشکیل شده که موفق به برقراری خط ارتباطی با ستاد امربه‌معروف استان شده‌اند و مطالبات و مشکلات مردم را پیگیری و پاسخ می‌دهند.

وی اعلام کرد: هر یک از دستگاه‌های اداری در استان متولی رفع مشکلات در حوزه اختصاصی هستند و اگر متولیان امر بر آسیب‌ها اشراف کافی داشته باشند منکرات کاهش پیدا کرده و مطالبات مردمی به سرعت پاسخ داده می‌شود.

رضایی شوراهای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در ادارات را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و توضیح داد: ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر این ظرفیت را فراهم کرده تا مشکلات و مطالبات به‌واسطه شوراها سریع‌تر رسیدگی شود.

وی با اشاره به تشریح برنامه‌های اصلی در شوراهای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد: برنامه‌ها در دو حوزه آموزش و احصای معروفات و منکرات تخصصی ادارات اجرا می‌شود و تمام گزارش‌ها در سامانه برنامه ریزی برای بررسی عملکرد ثبت می‌گردد.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین کار ستاد در سال گذشته راه‌اندازی نرم‌افزار سو و ایجاد پنل کاربری برای ۵۶ دستگاه اجرایی در استان است. تمام مؤلفه‌های مورد نظر مردم در این برنامه طراحی شده و تمام موضوعات به‌صورت برخط رسیدگی می‌شود.

وی در پایان با اهدای حکم ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر دادگستری استان به حجت الاسلام زرندی با اشاره به فعالیت ۵۹ شعبه ویژه قضایی حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اظهار داشت: از دستگاه قضایی استان می‌خواهیم که پرونده‌های مربوط به آمران به معروف به این شعب اختصاصی ارجاع شود تا وکلا و شعب همکار ستاد امر به معروف بتوانند حمایت‌های قانونی را داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار