خبرهای داغ:

ضرورت توجه به نکات ایمنی مربوط به تردد توسط زوار حسینی

زوار حسینی در هنگام سفر به مرز‌های خوزستان با احتیاط کامل در محور‌های استان رانندگی و تردد کنند.
کد خبر: ۹۶۱۸۹۸۸
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، زائران از شهر‌های مختلف خوزستان و استان‌های دیگر کشور به صورت پیاده و خودرویی به سمت مز‌های چذابه و شلمچه حرکت می‌کنند تا در مراسم بزرگ اربعین شرکت کنند. سرهنگ سعید رحیمی افزود: با توجه به گرمای شدید در استان خوزستان، زائران در شب به صورت پیاده روی حرکت می‌کنند و با توجه به پوشیدن لباس مشکی توسط زوار حتما به نکات ایمنی در هنگام تردد در محور‌های استان توجه شود. دیروز یک خودرو سمند در مسیر  طریق الحسین با سه نفر برخورد کرد و منجر به جان باختن آنها شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون میزان تردد خودرو‌ها در محور‌های استان ۱۰ درصد افزایش یافت، ادامه داد: با نزدیک شدن به روز اربعین این میزان تردد‌ها بیشتر خواهد شد و از تمامی رانندگان در خواست می‌شود با احتیاط کامل، استراحت کافی و توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده‌های استان تردد نمایند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: تمامی نیرو‌های پلیس راه در مبادی ورودی تا مسیر‌های منتهی به مرز‌های چذابه و شلمچه حضور دارند و با متخلفان با توجه به افزایش جرائم رانندگی برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار