خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:

جنایت رژیم صهیونیستی بی‌جواب نخواهد ماند

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: شهادت شهید هنیه توسط رژیم صهیونیستی در زمان و مکان مناسب توسط جمهوری اسلامی ایران، پاسخ داده خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۰۱۳
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
جنایت رژیم صهیونیستی بی‌جواب نخواهد ماند

سردار احمد فلاحی در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در سالن همایش‌های سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: شهادت ناجوانمردانه اسماعیل هنیه توسط رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی پاسخی دندان شکن و فراموش نشدنی به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه رژیم خبیث صهیونیستی اشتباه کرد و باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد، افزود: صدها موشک و پهپاد در عملیات وعده صادق از خاک ایران به سرزمین‌های اشغالی برای نخستین بار در تاریخ شلیک شد و اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: شهادت شهید هنیه لگدی است که به ما زده شد ولی قبل از آن سیلی محکمی به استکبار جهانی زده بودیم.

وی افزود: وعده صادق سیلی محکمی بر گوش استکبار جهانی و رژیم صهیونسیتی بود و اکنون باید منتظر وعده صادق ۲ باشند.

فلاحی اظهارکرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌ها و نقاط مختلف امتحان شدند و دشمن باید بداند آزموده را آزمودن خطا است.

وی ادامه داد: وعده تنبیه دشمن را در وعده صادق دادیم و به رغم اتحاد ۱۲ کشور برای امنیت اسراییل در زمین و آسمان، حریف ما نشدند؛ اکنون نیز باید منتظر انتقام باشند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: ایران آن ایران سال ۵۹ نیست زیرا اکنون سپاه مقتدری به پشتوانه مردم دارد و دور تا دور رژیم جعلی جبهه مستقیم باز کرده است.

 

وی با بیان اینکه در یمن، لبنان، فلسطین گوش به فرمان مولای خود هستند، افزود: دشمن باید منتظر مشت آهنی ما باشند.

فلاحی گفت: ترور شهید هنیه ناجوانمردانه و مذبوحانه بود و بی‌شک عرصه نبرد با صهیونیست‌ها را وارد مرحله جدیدی کرد که نتیجه آن سرعت بخشیدن به نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

وی با قدردانی از تلاش‌های مجدانه سرهنگ شاپور احمدی در ناحیه مقاومت بسیج آبادان اظهارکرد: سپاه زنده و پویا است و باید تحرک در آن ایجاد شود و این جابجایی‌ها تحرک و چابکی را در آن ایجاد می‌کند.

جانهشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: سرهنگ شاپور احمدی فعالیت بسیار خوبی در ناحیه مقاومت بسیج آبادان داشت و مردم داری آن زبانزد خاص و عام بود.

وی افزود: سرهنگ علی ایمانی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج آبادان فعالیت و روزمه پرباری دارد و به طور قطع در آبادان آن را تکرار خواهد کرد.

سرهنگ علی ایمانی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج آبادان سابقه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شوش و اندیمشک را دارد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار