خبرهای داغ:

تودیع و معارفه فرمانده ناحیه آغاجاری

تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری با حضور سردار فلاحی انجام شد.
کد خبر: ۹۶۱۷۰۱۹
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸

سرهنگ دوم پاسدار حمید قنواتی فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آغاجاری گفت: من این چهار سالی که در شهرستان آغاجاری مشغول به خدمت بودم جز خیر وخوبی ندیدم و این شهر مردمانی دارد که همیشه پای آرمان های نظام هستند و خواهند بود واز همه این عزیزان اگر کاستی از من بوده طلب حلالیت میکنم. 

 

در ادامه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی سرهنگ مظلومی بیان کرد: سپاه یکی از ارگان های نظامی هست که همیشه بعنوان پایگاه قوی مردمی برای نظام خوش درخشیده و مکتب انسان ساز هست. 

 

درادامه مراسم سردار فلاحی جانشین سپاه ولیعصر (عجل) عنوان کرد: سپاه بهزیستی نیست اما کاربهزیستی را انجام می دهد سپاه کمیته امداد نیست اما کار کمیته امداد را انجام می دهد و همیشه کنار مردم و دوشادوش سایر ادارات خدمتگزار مردم بوده و هست. 

سردارفلاحی اشاره کرد: من به نوبه خودم از زحمات چهارساله آقای قنواتی تشکرو قدردانی میکنم و از امروز سرهنگ دوم پاسدار محسن ممبینی را بعنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری معرفی میکنم وان شاالله ایشان درانجام وظایف محوله موفق باشند. 

 

درپایان سرهنگ ممبینی اظهار داشت: بعنوان فرمانده دراین ناحیه خدمتگزار مردم هستم و با تمام توان ،تلاش خواهم کرد که آرمان های نظام قوی و قوی ترشود وبرنامه های پیش رو به نحوه احسنت انجام شود. 

 

خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان آغاجاری ابراهیم قدیمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار