مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی

توانمندسازی مددجویان در اولویت کمیته امداد استان است

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: هدف و رسالت اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است.
کد خبر: ۹۶۱۹۰۵۰
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰

سیدمهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در بازدید از دفتر خبرگزاری بسیج استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه یکی از رسالت‌های مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) را توانمندسازی خانوارهای تحت پوشش این نهاد حمایتی دانست و گفت: اساسنامه کمیته امداد در سال ۹۳  مورد بازنگری و سال ۹۴ به توشیح  مقام معظم رهبری رسید و لذا توانمندسازی منطبق با سیاست‌های مقام معظم رهبری از اولویت‌های این نهاد حمایتی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه اساس کار امداد با ۱۲۰ سرفصل کاری، تاکید بر توانمندسازی خانواده‌ها دارد، افزود: برای سال جاری در این راستا چند برنامه را در دستور کار داریم؛ که از آن جمله حمایت از مددجویان در راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی، استخر پرورش ماهی، راه‌اندازی گلخانه، تولید فرش دستباف و زنجیره دام و... است.
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی به توافق با سازمان صمت استان اشاره و تصریح کرد: به پیشنهد مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مقرر شد مددجویان مستعد، آموزش‌های لازم در جهت تامین نیروی واحدهای صنعتی تعیین شده دریافت و در این واحدها به کارگیری شوند.
عبادی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم تولید را معنادار کنیم اتفاقات خوبی بی‌شک در حوزه اقتصاد رقم خواهد خورد، کمیته امداد بایستی در این زمینه نقش‌آفرین باشد و بتواند سهم خود را در این بخش پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار