راه‌اندازی موکب بسیج بم برای توزیع گذرنامه زائران اربعین

فرمانده ناحیه بسیج بم در خصوص موکب توزیع گذرنامه توسط سپاه و بسیج در قالب گروه جهادی شهید سلیمانی گفت: این موکب به‌مدت ۲۵ روز ارائه خدمت و توزیع گذرنامه زائران را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد.
کد خبر: ۹۶۱۹۱۲۶
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، موکب توزیع گذرنامه توسط سپاه و بسیج در قالب گروه جهادی شهید سلیمانی پایگاه مقاومت بسیج مسجد جامع شهرستان بم برای اولین بار در استان کرمان و کشور راه‌اندازی شد.

دهقانیان فرمانده ناحیه بسیج بم در این رابطه گفت: این موکب به‌مدت ۲۵ روز ارائه خدمت و توزیع گذرنامه زائران را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: از ساعت ۵ صبح شروع به‌کار موکب بوده و تا ساعت ۲۴ فعال است، حتی روزهای تعطیل خدمات تحویل گذرنامه به مردم را ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۵۰ نفر بسیجی در این طرح همکاری می‌کنمد، اضافه کرد: تا الان بیش از ۵۰۰ گذرنامه توزیع شده است.

دهقانیان تاکید کرد : اگر گذرنامه افرادی مشکل داشته باشد و هنوز دست آنها نرسیده باشد پیگیر مشکل گذرنامه زائران عزیز هستیم.

فرمانده ناحیه سپاه بم گفت: طرح تحویل گذرنامه به مردم ایده بسیجیان بم بود که برای اولین بار در استان کرمان و کشور در شهرستان بم اجرا شد که رضایت‌مندی خوب مردم را در بر داشته است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار