یادداشت

لحظات نفس گیر باند جنایتکار

صهیونیست های مستاجر سرزمین های اشغالی که برای سرزمین موعود خود را از سراسر عالم در این نقطه تجمیع کرده بودند اکنون فرار را بر قرار ترجیح دادند وفرودگاهای آنان روزهای شلوغی را پشت سر می گذارد.
کد خبر: ۹۶۱۹۱۳۱
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳

بدون شک سردمداران رژیم صهیونیستی گزینه های زیر را لحظه به لحظه مرور می کنند،ویقین به صادق الوعدی جمهوری اسلامی دارند
_محو اسراییل از جغرافیای عالم
_اسراییل غده سرطانی
_اسراییل ۲۵سال آینده را نخواهد دید
_رژیم صهیونیستی در حد وقواره جمهوری اسلامی نیست
_دوران بزن در رو تمام شده یکی بزنید ده تامی خورید.
_غلطی از آنها سر بزند جمهوری اسلامی تلاویو وحیفا را باخاک یکسان خواهد کرد.
_خونخواهی او را وظیفه‌ی خود می‌دانیم.(مهمان ما شهیداسماعیل هنیه)
_رژیم خبیث به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد. آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول و قوه‌ی الهی(پیام شهادت شهید زاهدی)
_این بخش کوتاهی از سخنان امامین انقلاب در رابطه با این جرثومه فساد وجنایت است که حد یقفی در جنایت های بیشمار خود ندارد.جنایات او صفحه زندگی نکبت بار او را روز به روز سیاه تر می کند رژیمی که طی بیش از ۷دهه باجعلی بودن خود تلاش کرده بااستراتژی دیگ ذوب منطقه را یهودی صهیونیستی سازد وساکنان فلسطین را آواره کند.
اماامروز به شدت باچالش غزه وحماس،وجهاد اسلامی فلسطین دست وپنجه نرم می کند وچون قادر به جمع کردن طوفان الاقصی نشده وجدول سیاستهایش کاملاً متلاشی شده وشکست غیر قابل ترمیمی در حوزهای اطلاعاتی،نظامی،وعملکردی خورده دیوانه وار باریکه غزه را آماج حملات ناجوانمردانه خود قرار داده،وباترور فرماندهان مقاومت چه در فلسطین،لبنان،عراق،سوریه،وایران به دنبال کم کردن فشارهای درونی وبعضاً بین المللی است.
_رژیم غاصب این را خوب درک کرده که رویای بحر تانهر او در حال تبدیل شدن به کابوسی برای او است رژیمی که دیگر قادر به پاسخ دادن موشکهای نقطه زن،وپهپادهای پیشرفته نیست،رژیمی که اعتراف به نابودی خود قبل از۲۵سال وعده صادق دارد اکنون لحضه های نفس گیری را به این شدت طی دوران تاسیس نکبت بار خود می گذراند.
🎩_رژیم سفاک وخونخواری که ادبیاتی غیر از زور نمی شناسد چون قائل به حیات در عالم به غیر از یهود وصهیون ندارد،
🎩_این روزها واین ساعات بدترین تجربه برای اوست او که در جنایت پیشگی اشرار عالم در پیشگاهش تلمذ کرده اند امروز خود را دربالاترین سطح امنیتی ودفاعی قرارداده است.باوجود این تمهیدات عجیب 
صهیونیست های مستاجر سرزمین های اشغالی که برای سرزمین موعود خود را از سراسر عالم در این نقطه تجمیع کرده بودند اکنون فرار را بر قرار ترجیح دادند وفرودگاهای آنان روزهای شلوغی را پشت سر می گذارد.

واکنون دوران آوارگی آنان فرارسیده واین بدون شک اتفاق خواهد افتاد چرا که وعده قران این است:"وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ"
محسن سنجری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار