خبرهای داغ:
مدیر بیمه دی استان قزوین؛

۲۰ هزار قزوینی تحت پوشش بیمه دی هستند/مسوولیت اجتماعی در بیمه دی بسیار پررنگ است

خواجویی راد گفت: بالغ بر بیست هزار بیمه شده تحت پوشش بیمه دی در استان قزوین می باشند. آنچه در بیمه دی تجربه کردیم بسیار متمایز است و نگاه بیمه گری صرف وجود ندارد بلکه مسوولیت اجتماعی بسیار پررنگ است. 
کد خبر: ۹۶۱۹۱۷۹
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰

قزوین_ به گزارش بسیج، حمیده خواجویی راد مدیر شرکت بیمه دی استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که روز گذشته در محل دفتر شرکت بیمه دی قزوین برگزار شد بیان کرد: ارائه خدمات باکیفیت در دستور کار همه مسئولان بیمه دی است تا لبخند رضایت را بر چهره خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران بنشانند.

 

وی افزود: امروز خدمات بیمه دی گسترده شده تا بتواند رضایتمندی جامعه ایثارگران را با ارائه خدمت در حوزه‌های مختلف درمانی کسب کند.

 

مدیر بیمه دی استان قزوین ادامه داد: همچنین مسئولان بیمه دی مشکلات جامعه هدف بنیاد در دریافت خدمات را بررسی می‌کنند تا بتوانند با رفع آنها در ارائه خدمات باکیفیت موفق باشند. این بیمه برای هفتمین سال متوالی افتخار خدمات دهی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران عزیز را برعهده دارد.

 

وی با اشاره به سالروز تاسیس بیمه دی بیان کرد: شرکت بیمه دی جزو پنج شرکت برتر بیمه کشور می باشد که در سوم اسفند سال ۸۳ تاسیس شد و در سال ۸۶ بعنوان اولین شرکت در فرابورس پذیرفته شد. 

 

خواجویی راد عنوان کرد: این شرکت با زیرساختی که در حوزه درمان تکمیلی ایجاد شده شرایط خوبی برای درمان ایجاد کرده و با مدیریت درست منابع در سال گذشته رشد دو و نیم درصدی در سود شرکت را کسب کرده است.

 

این مسوول اضافه کرد: از برنامه های اصلی شرکت دی، می توان به افزایش خرده فروشی محصولات بیمه ای در کلیه رشته های بیمه ای اشاره کرد. در همین راستا شرکت بیمه دی در فروش بیمه نامه رشد قابل ملاحظه و بالاتر از میانگین کشوری را تجربه کرده است. 

 

خواجویی راد با اشاره به طرح های بیمه دی تصریح کرد: وب اپلیکیشن دی‌دار«میزبان تمامی خدمات بیمه ای»، طرح مهر ایثار«خرید اقساطی بیمه‌های خودرو ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران»، بیمه نامه آتش سوزی«خرید بیمه نامه آتش سوزی به صورت آنلاین»، طرح مراجع درمانی«مشاهده مراجع درمانی طرف قرارداد با بیمه دی»، بیمه زندگی، بیمه حمل و نقل، بیمه مسوولیت، برخی از طرح های بیمه دی می باشد.

 

وی اضافه کرد: حمایت از شبکه فروش یکی دیگر از برنامه های بیمه دی است که شامل نمایندگان و کارگزاران حقیقی و حقوقی است. توانمندسازی شبکه فروش و توسعه کمی و کیفی این شبکه که از سال ۱۴۰۱ کلید خورده و در این راستا برنامه های آموزشی آنلاین و آفلاین و کارگاهی و بدون هزینه شده است.

 

مدیر بیمه دی استان قزوین خاطرنشان کرد: از برنامه های دیگر استقرار پرونده الکتریکی سلامت است که در این راستا ما پیشتاز بودیم به ویژه در حوزه بیمه تکمیلی که بیمه دی شعبه تخصصی این ارزیابی را در زمینه بیمارستانی و پزشکی و غیره ایجاد کرده و موجب تسهیل در حوزه درمان شده است. همچنین پروژه های دارو رسان برای جانبازان هفتاد درصد، از دیگر طرح های بیمه دی می باشد. 

 

خواجویی راد در ادامه یادآور شد: یکی از چشم اندازهای ما این است که ماهیت تجاری ما پیشتاز باشد بلکه یکی از مسوولیت های اجتماعی ما حضور در کنار بیمه گذار، دیدار با بیماران صعب العلاج، بستری های بیمارستان، خانواده جانبازان، دیدار با اصناف مختلف همچون خبرنگاران، صنعت، پرستار، پزشک، داروساز و ذی نفعان شرکت در راستای تکریم بیمه گذار می باشد.

 

وی بیان کرد: ما به واسطه خدمت به ایثارگران و خانواده شهدا، پایش های سلامت، مراکز خدمات پرستاری در منزل که بیمه دی به واسطه قرارداد ایثارگران با این مراکز دارد، فعالیت های گسترده ای داریم و در همین راستا در استان با ۱۵۰ مرکز درمانی و در کشور با ۸ هزار مرکز درمانی قرارداد داریم.

 

مدیر بیمه دی استان قزوین با اشاره به جامعه تحت پوشش بیمه دی در استان قزوین گفت: بالغ بر بیست هزار بیمه شده تحت پوشش بیمه دی در استان قزوین می باشند. آنچه در بیمه دی تجربه کردیم بسیار متمایز است و نگاه بیمه گری صرف وجود ندارد بلکه مسوولیت اجتماعی بسیار پررنگ است. چشم اندازه شرکت بیمه دی، ارزش آفرینی پایدار و تجربه خوشایند مشتریان و شبکه فروش است.

 

خواجویی راد یادآور شد: در سال گذشته افتخار داشتیم فراتر از بودجه مصوب فروش داشته باشیم که رشد فوق العاده ای در این زمینه داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل طی چهار ماهه اول سال، رشد ۲۹۸ درصدی در فروش را تجربه کردیم که فروش با کیفیت بوده است و آنچه فروش باکیفیت را نشان می دهد ضریب خسارت است که ضریب بسیار خوبی است.

 

وی با اشاره به عملکرد استانی اظهار کرد: عملکرد استانی بیمه دی، بسیار خوب بود، نمایندگان حقیقی استان جمع آوری سند درمان دارند و جزو استان های برتر در این حوزه هستیم و در حوزه پیوستن به پروژه جمع آوری سند، بیست نماینده داریم و هشت نماینده در شرف ایجاد هستند. صدر در صد نمایندگان بیمه دی استان قزوین فعال در جمع آوری سند درمان هستند و در چهار ماهه اول سال چهار نماینده به نمایندگان استان اضافه شده است. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار