خبرهای داغ:
امام جمعه فارسان؛

خبرنگاران با قلم‌های خود در برابر جنگ نرم دشمنی ایستاده‌اند

خبرنگاران با قلم‌های خود در برابر جنگ نرم دشمنی ایستاده‌اند
حجت الاسلام ملک پور امام جمعه فارسان با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای تبریک گفت.
کد خبر: ۹۶۱۹۱۸۴
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام محسن ملک پور با تبریک فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار بیان کرد:خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی اند.

امام جمعه فارسان، ادامه داد: فراموش نمی‌کنیم که چه کسانی در میدان جنگ روانی علیه داعش در فضای مجازی پیروز شدند و چگونه استواری و شجاعت خود را به جهانیان نشان دادند. امروز نیز، خبرنگاران با قلم‌های خود در برابر جنگ نرم دشمنی ایستاده‌اند، که قصد دارد به ریشه‌های انقلاب اسلامی ایران عزیزمان ضربه بزند.

حجت الاسلام ملک پور، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به فعالان رسانه و خبرنگاران تبریک و تهنیت عرض کرد و افزود:هفدهم مردادماه فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه ی خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه ی اطلاع رسانی و نیز شما خبرنگاران صدیق و شریف صمیمانه  تبریک و تهنیت عرض نمایم.

وی، بیان کرد:خبرنگاری همچنین به معنای آگاهی‌بخشی و نورافشانی در جامعه است. خبرنگاران اغلب اولین افرادی هستند که در صحنه‌های حادثه، جشن یا مراسم حضور پیدا می‌کنند تا به ماموریت خود در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمل کنند. آن‌ها، بدون توجه به منافع شخصی یا ساعات کاری، خود را وقف روشنگری می‌کنند و با تعهد کامل تلاش می‌کنند تا جامعه را از وقایع و حقایق آگاه سازند.

امام جمعه فارسان،در پایان بیان کرد: از اینکه در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق به تصویر عینی از واقعیت تلاش نموده اید ؛ از ایزد منان برای شما و همه ی مجاهدان و تلاشگران این عرصه توفیق و تداوم هدایت و سعادت و سرافزاری و سربلندی تمنا دارم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار