شیراز، میزبان اجلاسیه شهدا و رسانه‌های محور مقاومت

مسئول سازمان بسیج رسانه فارس از برگزاری اولین اجلاسیه شهدا و رسانه‌های محور مقاومت در شیراز در مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۹۱۹۴
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، هادی رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه فارس در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک ایام هفته خبرنگار و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی که در این راه جان خود را فدا کردند گفت: شهید صارمی عزیز که این روز با نام ایشان مزین شده است، در خارج از مرز‌های ایران اسلامی جان خود را فدا کرد تا این روز در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی به یادگار بماند و با نام و یاد ایشان، از زحمات اصحاب رسانه قدردانی شود.

وی همچنین با یاد کردن از 156 شهید خبرنگار که در غزه مظلوم جان خود را فدا کردند، افزود: آنچه ما از این خبرنگاران در غزه دیدیم، عمل به عهدی بود که با رسالت خبرنگاری بسته بودند و جان خود را فدای آن رسالت کردند و قطعا اجر آنها در پیشگاه خداوند محفوظ است؛ رسالت ما هم این است که در کنار زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا، به طور اهم و اخص یاد و نام شهدای محور مقاومت را هم زنده نگاه داریم.

مسئول سازمان بسیج رسانه فارس یادآور شد: در راستای کنگره ملی 15 هزار شهید استان فارس، سازمان بسیج رسانه در نظر دارد که اولین اجلاسیه شهدا و رسانه‌های محور مقاومت را در 15 و 16 مهر با حضور اصحاب رسانه و برخی از شخصیت‌های رسانه‌ای بین المللی فعال در حوزه مقاومت، در شیراز سومین حرم اهل بیت برگزار کند.

وی به برنامه‌های هفته خبرنگار در استان نیز اشاره و تصریح کرد: روز 17 مرداد همزمان با روز خبرنگار، برنامه‌ای را برای گرامیداشت یاد و نام شهدای خبرنگار در کنار قبور شهدای گمنام شیراز خواهیم داشت.

رضایی گفت: دیدار با امام جمعه، سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه، اولین نشست خبری کنگره ملی شهدای فارس و دیدار با سردار فرماندهی سپاه فجر، رونمایی از طرح پوستر اولین اجلاسیه رسانه‌های محور مقاومت، افتتاحیه جشنواره ابوذر، تقدیر از اصحاب رسانه با حضور مسئولین استانی، از دیگر برنامه‌های پیش بینی در هفته گرامیداشت مقام خبرنگار است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر زحماتی که اصحاب رسانه به صورت معمول در طول سال دارند، با برگزاری کنگره ملی شهدای فارس دینی مضاعف بر عهده خبرنگاران است، ادامه داد: این دین بر گردن همه ماست و باید همه ما این دین را ادا کنیم، اما بخش اعظمی از نگاه تبلیغی و تبیینی این کار بزرگ بر عهده اصحاب رسانه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار