خبرهای داغ:
یوسفی‌نوید خبر داد

پایان کوچه‌های خاکی در نهاوند

همدان-شهردار نهاوند گفت: بیشترین آسفالت و قیر به صورت رایگان برای شهرستان تهیه شده و به زودی به پایان کوچه‌ها و معابر خاکی شهر نهاوند خواهیم رسید.
کد خبر: ۹۶۱۹۲۵۸
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱
پایان کوچه‌های خاکی در نهاوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجید یوسفی نوید در جمع اصحاب رسانه شهرستان نهاوند ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران بازوان توانمند ادارات و رابط بین مردم و مسئولین هستند و شهرداری نهاوند حامی اصحاب رسانه شهرستان بوده و هست.

وی با اشاره به عملیات‌های مختلف عمرانی در شهرستان نهاوند بیان کرد: شهرستان نهاوند نخستین شهرستانی است که  تمام ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی را دارد و اجازه سوخت یا بازگشت اعتباری را نداده است.

شهردار نهاوند افزود: شهرداری نهاوند توانست با رفع تصرف در ملک واقع درخیابان معلم، یک پلاک از اموال بیت المال و شهر را بازگرداند.

وی تصریح کرد: پرونده‌های زمین مانده و بلاتکلیف زیادی در شهر مانده بودند که امروز ساماندهی شده‌اند که از جمله آن ملک‌هایی که بلاتکلیف و سند آن گرفته شد همین زمین مشاغل مزاحم که مربوط به دهه ۶۰ بوده است.

یوسفی‌نوید گفت: بیشترین آسفالت و قیر به صورت رایگان برای شهرستان تهیه شده و به زودی به پایان کوچه‌ها و معابر خاکی شهر نهاوند خواهیم رسید.

وی افزود: زیباسازی سیما و معابر شهری، گام دوم شهرداری نهاوند است، اگر چه تاکنون اقدامات متفاوتی نیز انجام شده است و خدمات رسانی بر اساس محله و اولویت در حال انجام است.

شهردار نهاوند با اشاره به پروژه پارک فرامنطقه‌ای نوح آوند بیان کرد: ملک پارک نوح آوند به عنوان ثروت این شهر به زباله دانی تبدیل شده بود که به نفع مردم و شهر نهاوند به عنوان سرمایه و ظرفیت برای این شهر تبدیل به یک پارک فرامنطقه‌ای شده است.

وی با بیان این که فاز اول پارک فرامنطقه‌ای نوح آوند انجام شده است، گفت: در پارک نوح آوند در سه ماه آغاز بکار به اندازه سه سال کار شد و علاوه بر خدماتی که در این منطقه با اجرای این پروژه به مسافران و میهمانان در مسیر کمربندی شهر ارائه می‌شود رضایتمندی مردم منطقه شده و در حال حاضر فاز اول این پارک در مساحت ۷۰ هزار متر مربع انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار